Deli

Vložki v TV-oglaševanje bodo v ZDA še vedno nekoliko rasli, bo pa TV izgubila svoj položaj kot medij številka 1 po vložkih v oglaševanje do leta 2018, saj ga bo do takrat dohitelo digitalno oglaševanje, pravi eMarketerjevo poročilo. Po deležu v oglaševalskem kolaču bo TV upadel z današnjih 38 na 36 odstotkov v letu 2018, digitalno oglaševanje pa bo zraslo z 28 na 36 odstotkov v štirih letih. Rast digitalnega oglaševanja, spodbujena s strani mobilnega oglaševanja, pa bo predvsem na račun ostalih klasičnih medijev (tisk, zunanje oglaševanje …).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv