Deli

89 odstotkov podjetij verjame, da prvoosebni podatki izboljšujejo uporabniško izkušnjo in vplivajo na uspešno poslovanje podjetij.

Prvoosebni podatki temelj za uspešno poslovanje - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni podatki so pomembni za uspešnost marketinških aktivnosti in posledično za poslovni uspeh podjetij, kaže raziskava platforme za vključevanje strank Twilio. Četrto letno poročilo omenjene družbe razkriva, da se devet od desetih podjetij strinja, da uporaba prvoosebnih podatkov v marketingu izboljšuje uporabniško izkušnjo.

Kljub temu se dve leti po Applovih spremembah IDFA več kot polovica organizacij v Združenem kraljestvu še vedno zanaša na podatke tretjih oseb. 29 odstotkov organizacij poroča o enakomerni uporabi prvoosebnih podatkov in podatkov tretjih oseb, le pet odstotkov pa jih uporablja zgolj prvoosebne podatke.

Čeprav je Google svoj rok za postopno opustitev piškotkov tretjih oseb v Chromu preložil do leta 2024, raziskava kaže, da je ukinitev piškotkov povezana tako s povpraševanjem strank kot s prenehanjem njihove uporabe. Potrošniki nimajo več potrpljenja s piškotki. Skoraj tretjina potrošnikov v Združenem kraljestvu vedno ali pogosto zavrne piškotke na spletnih straneh, polovica pa jih je v zadnjih 12 mesecih raje zapustila spletno stran kot sprejela piškotke.

Podatki kažejo, da 71 odstotkov potrošnikov verjame, da bodo blagovne znamke, s katerimi poslujejo, pri personalizaciji uporabljale le prvoosebne podatke, kar razkriva velik razkorak med pričakovanji potrošnikov in trenutnimi marketinškimi praksami.

Organizacije morajo prehoditi še dolgo pot, saj le tretjina blagovnih znamk v Združenem kraljestvu poroča, da je prehod na prvoosebne podatke njihova prednostna naloga, le 38 odstotkov pa jih daje v svojih strategijah personalizacije prednost prvoosebnim podatkom.

Blagovne znamke prehoda na prvoosebne podatke ne smejo razumeti kot nekaj vsiljenega. Prvoosebni podatki prihajajo neposredno od potrošnikov, zato so bolj natančni in bolje odražajo trenutno povpraševanje. To predstavlja veliko priložnost za podjetja, da zagotovijo varne, zanesljive in zelo personalizirane uporabniške izkušnje, ki bodo pozitivno vplivale na njihove poslovne rezultate. Zaradi velikega potenciala za vključenost strank in njihovo dolgoročno zvestobo morajo biti prvoosebni podatki v središču vsake uspešne marketinške strategije, poudarjajo pri Twiliu.

Deli

Arhiv