NOVICE IZ SVETA
Decentralizirana avtonomna organizacija (DAO) deluje brez običajne hierarhične strukture upravljanja in daje besedam vseh v skupini enako težo.
Potrošniki so se med pandemijo pospešeno preselili na splet, kar vpliva tudi na rast spletne trgovine.
Raziskave kažejo, da je zvestoba potrošnikov stvar preteklosti. Čustvene vezi z blagovnimi znamkami so oslabljene, nadomešča pa jih nakupovanje iz navade. Kaj naj blagovne znamke storijo?
V marketingu je za uresničitev polnega potenciala izredno pomembna transparentnost.
Video bo v ZDA prvič doslej presegel polovico porabe za programatične prikazne oglase.
Navdušenje nad novimi tehnologijami med potrošniki pada, njihova zaskrbljenost glede deljenja podatkov pa je vse večja.
Raste zlasti poraba za oglaševanje na maloprodajnih medijskih omrežjih, povezani televiziji, družbenih medijih in iskalnikih.
Blagovne znamke ne smejo zamuditi priložnosti, ki jih ponuja prehod televizije v digitalni svet. Še nikoli ni bilo tako pomembno, da sprejmejo pristop »digitalno najprej«.
Več kot 100 milijonov ameriških dolarjev, vloženih v digitalno oglaševanje, je porabljenih neučinkovito.
Med ključnimi letošnjimi trendi, ki bodo vplivali na živilsko industrijo, sta takojšnja dostava kupljenega blaga ter izboljšanje uporabe podatkov.