Vlaganje založnikov v boljšo uporabniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Vlaganje založnikov v boljšo uporabniško izkušnjo

Za dostop do podatkov in premijskega inventarja založnikov dajejo oglaševalci prednost zaprtim in zasebnim ekosistemom.

Preberi več
Vse večji pomen zbiranja prvoosebnih podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Vse večji pomen zbiranja prvoosebnih podatkov

Zaradi prednosti prvoosebnih podatkov so ti v marketinškem svetu vse bolj pomembni.

Preberi več
Pomembnost platform DMP vse bolj raste - iPROM - Novice iz sveta

Pomembnost platform DMP vse bolj raste

V svetu digitalnega trženja so podatki, ki so ustrezno zbrani, organizirani in uporabljeni, izredno dragoceni, saj podjetjem pomagajo bolje razumeti stranke in ustvariti učinkovitejše trženjske akcije. Platforme DMP so pri tem v veliko pomoč.

Preberi več
Potrošniki vse več pozornosti namenjajo zasebnosti in zaščiti podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki vse več pozornosti namenjajo zasebnosti in zaščiti podatkov

Potrošniki so svoje osebne podatke z oglaševalci pripravljeni deliti, če s tem pridobijo določeno korist.

Preberi več
Oglaševalski izzivi glede zasebnosti podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševalski izzivi glede zasebnosti podatkov

Na področju zasebnosti podatkov se oglaševalci in založniki soočajo s številnimi izzivi.

Preberi več
Zakonodaja o zasebnosti predstavlja velik izziv za oglaševalsko panogo - iPROM - Novice iz sveta

Zakonodaja o zasebnosti predstavlja velik izziv za oglaševalsko panogo

Medtem ko so oglaševalci svojo energijo vlagali v to, kaj bodo storili, ko bo Google postopoma opustil piškotke tretjih oseb, se je pojavila še večja grožnja – predpisi o zasebnosti uporabnikov spleta in digitalnih medijev.

Preberi več
Rast naložb v digitalno oglaševanje v ZDA bo letos presegla 12-odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Rast naložb v digitalno oglaševanje v ZDA bo letos presegla 12-odstotkov

Digitalno oglaševanje bo letos v ZDA doseglo 71,8 odstotka celotnih naložb za oglaševanje, kar predstavlja 16 odstotnih točk več kot leta 2019.

Preberi več
Vlaganja v digitalno oglaševanje se po dveh divjih letih v večini panog vračajo v ustaljene okvire - iPROM -- Novice iz sveta

Vlaganja v digitalno oglaševanje se po dveh divjih letih v večini panog vračajo v ustaljene okvire

V večini panog se bo poraba za digitalno oglaševanje letos ustalila, večjih nihanj ni pričakovati.

Preberi več
Večje zaupanje v ponudnike, ki spoštujejo industrijske standarde - iPROM - Novice iz sveta

Večje zaupanje v ponudnike, ki spoštujejo industrijske standarde

Zakupniki bolj zaupajo ponudnikom, ki spoštujejo industrijske standarde, in so pripravljeni plačati več za vrhunske, visokokakovostne in zaupanja vredne inventarje.

Preberi več
Potrošniki si želijo personalizirano komunikacijo z blagovnimi znamkami - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki si želijo personalizirano komunikacijo z blagovnimi znamkami

Potrošniki od blagovnih znamk pričakujejo, da bodo razumele njihove potrebe in pričakovanja in so za to pripravljeni z njimi deliti svoje osebne podatke.

Preberi več

Arhiv