NOVICE IZ SVETA
Medtem ko so oglaševalci svojo energijo vlagali v to, kaj bodo storili, ko bo Google postopoma opustil piškotke tretjih oseb, se je pojavila še večja grožnja – predpisi o zasebnosti uporabnikov spleta in digitalnih medijev.
Digitalno oglaševanje bo letos v ZDA doseglo 71,8 odstotka celotnih naložb za oglaševanje, kar predstavlja 16 odstotnih točk več kot leta 2019.
V večini panog se bo poraba za digitalno oglaševanje letos ustalila, večjih nihanj ni pričakovati.
Zakupniki bolj zaupajo ponudnikom, ki spoštujejo industrijske standarde, in so pripravljeni plačati več za vrhunske, visokokakovostne in zaupanja vredne inventarje.
Potrošniki od blagovnih znamk pričakujejo, da bodo razumele njihove potrebe in pričakovanja in so za to pripravljeni z njimi deliti svoje osebne podatke.
Oktobra letos naj bi bil v EU sprejet akt o digitalnih trgih, usmerjen v regulacijo poslovanja najvplivnejših tehnoloških oglaševalskih velikanov.
Neposredni podatki povečajo učinkovitost oglaševalskih kampanj in vplivajo na dvig zaupanja potrošnikov.
Programatično prikazno oglaševanje v ZDA je lani zabeležilo rekordno 40-odstotno rast naložb v to obliko zakupa, kar predstavlja 2,9 odstotne točke višjo stopnjo rasti kot celoten trg digitalnega oglaševanja.
Decentralizirana avtonomna organizacija (DAO) deluje brez običajne hierarhične strukture upravljanja in daje besedam vseh v skupini enako težo.
Potrošniki so se med pandemijo pospešeno preselili na splet, kar vpliva tudi na rast spletne trgovine.