Podatki se zbirajo in obravnavajo čedalje bolj transparentno - iPROM - Novice iz sveta

Podatki se zbirajo in obravnavajo čedalje bolj transparentno

Nekatere blagovne znamke so pri upravljanju (lastnih) podatkovnih baz zelo transparentne, druge manj, toda nedavne raziskave in strokovna mnenja nakazujejo, da so podatki previdno obravnavani, ne glede na to, kdo jih uporablja.

Preberi več
Konkurenčnost v jutrišnjem maloprodajnem prostoru - iPROM - Novice iz sveta

Konkurenčnost v jutrišnjem maloprodajnem prostoru

Če želijo ostati konkurenčni, morajo trgovci na drobno slediti tehnološkemu razvoju ter svoje spletno poslovanje povezati z dejavnostmi v fizični trgovini.

Preberi več
Vzpon hekanja algoritmov - iPROM - Novice iz sveta

Vzpon hekanja algoritmov

Izraz hekanje najprej povežemo denimo z računalniškimi boti in lažnimi novicami, pogosto pa gre za povsem običajne objave na družbenih medijih, s katerimi želijo hekerji povečati prikaze in vpletenost uporabnikov.

Preberi več
Zasebne tržnice bodo letos prehitele odprto izmenjavo oglasov - iPROM - Novice iz sveta

Zasebne tržnice bodo letos prehitele odprto izmenjavo oglasov

Letos bo programatično oglaševanje na zasebnih tržnicah prvič doslej prehitelo oglaševanje na odprtih tržnicah.

Preberi več
Napredna podatkovna analitika in digitalni marketing - iPROM - Novice iz sveta

Napredna podatkovna analitika in digitalni marketing

Napredna podatkovna analitika bo tudi v letošnjem letu vplivala na izboljšanje digitalnih marketinških strategij.

Preberi več
Digitalnim medijem namenjenega več časa kot tradicionalnim - iPROM - Novice iz sveta

Digitalnim medijem namenjenega več časa kot tradicionalnim

Lani so odrasli Britanci več časa namenili digitalnim medijem kot tradicionalnim, kar se je zgodilo prvič doslej.

Preberi več
Zasebnost in personalizacija podatkov o potrošnikih - iPROM - Novice iz sveta

Zasebnost in personalizacija podatkov o potrošnikih

V tekmi s konkurenco ne pozabite na standarde varnosti in zasebnosti.

Preberi več
Digitalni marketing v letu 2020: premik od osredotočenosti v blagovno znamko k osredotočenosti v ljudi - iPROM - Novice iz sveta

Digitalni marketing v letu 2020: premik od osredotočenosti v blagovno znamko k osredotočenosti v ljudi

Največje svetovne blagovne znamke govorijo o pomenu identitete in izvajajo marketinške kampanje, ki temeljijo na ljudeh.

Preberi več
Tehnologije krojijo svet - iPROM - Novice iz sveta

Tehnologije krojijo svet

Tehnologije – od obogatene resničnosti do umetne inteligence – spreminjajo naša življenja in način poslovanja podjetij.

Preberi več
Vabam za klike je odklenkalo - iPROM - Novice iz sveta

Vabam za klike je odklenkalo

Z vabami za klike, ki se jih uporablja v digitalnih marketinških taktikah, je konec. Znaki za to so povsod, če veste, kje jih iskati.

Preberi več

Arhiv