Visokokakovostni podatki za oglaševalce bodisi sveti gral bodisi Ahilova peta - iPROM - Novice iz sveta

Visokokakovostni podatki za oglaševalce bodisi sveti gral bodisi Ahilova peta

Ključ za doseganje poslovnega uspeha leži v sposobnosti podjetja, da pridobi kakovostne in zanesljive podatke. Tisti, katerih kakovostni podatki niso prednostna naloga, tvegajo, da bodo zaostali za konkurenco.

Preberi več
Vrnitev kontekstualnega ciljanja - iPROM - Novice iz sveta

Vrnitev kontekstualnega ciljanja

Kontekstualno ciljanje se vrača. Skupaj s podatki o uporabnikih je to zmagovita kombinacija za oglaševalce.

Preberi več
Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje - iPROM - Novice iz sveta

Obogatena resničnost učinkovito komunikacijsko orodje

Obogatena resničnost ni nov pojav, koncept je zadnjih pet let poznan kot »naslednja največja stvar v marketingu«.

Preberi več
Trgovci na drobno sprejemajo mobilna plačila - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno sprejemajo mobilna plačila

Mobilne denarnice omogočajo bolj priročno plačevanje.

Preberi več
Prikazno programatično oglaševanje: Več kot polovica proračunov namenjena družbenim medijem  - iPROM - Novice iz sveta

Prikazno programatično oglaševanje: Več kot polovica proračunov namenjena družbenim medijem

Ameriški oglaševalci bodo letos v programatično oglaševanje z digitalnimi prikaznimi oglasi vložili 57 milijard dolarjev. In več kot polovica teh naložb bo namenjena digitalnim prikaznim oglasom v družbenih medijih.

Preberi več
Kaj so podatki partnerjev - iPROM - Novice iz sveta

Kaj so podatki partnerjev?

Podatki partnerjev za oglaševalce predstavljajo način varnega in zanesljivega doseganja potrošnikov.

Preberi več
Personalizacija in umetna inteligenca nepremagljiv par - iPROM - Novice iz sveta

Personalizacija in umetna inteligenca: nepremagljiv par

Personalizacija in umetna inteligenca – ena brez druge ne moreta. Umetna inteligenca predstavlja temelj za uresničitev personalizacije, ki jo potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk.

Preberi več
Orodja za personalizacijo osnova za odlično uporabniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Orodja za personalizacijo osnova za odlično uporabniško izkušnjo

Podjetja dajejo prednost zagotavljanju odlične, personalizirane izkušnje. Vseeno pa v strategije ne vključujejo tistega, kar predstavlja osnovo za korak proti personalizaciji – marketinških orodij za personalizacijo.

Preberi več
Tudi najstniki obožujejo spletno nakupovanje - iPROM - Novice iz sveta

Tudi najstniki obožujejo spletno nakupovanje

Spletno nakupovanje je obnorelo tudi najstnike, zato je smiselno, da začnejo blagovne znamke nagovarjati tudi to ciljno skupino.

Preberi več
Zvestobne aplikacije spodbujajo rast poslovanja trgovcev - iPROM - Novice iz sveta

Zvestobne aplikacije spodbujajo rast poslovanja trgovcev

Zvestobne aplikacije se še razvijajo in postajajo tehnološko vse bolj napredne.

Preberi več

Arhiv