NOVICE IZ SVETA
Koronavirus in povezana negotovost glede prihodnjih tednov sta postali najbolj aktualni temi v tem času, potrošniki pa so trenutno skeptični do nakupovanja na javnih mestih. Prav zaradi varnostnih razlogov se je povečalo nakupovanje prek spletnih trgovin.
Programatično oglaševanje je zelo razširjeno, kljub temu pa obstajajo pasti nenatančne segmentacije potrošnikov.
Nekatere blagovne znamke so pri upravljanju (lastnih) podatkovnih baz zelo transparentne, druge manj, toda nedavne raziskave in strokovna mnenja nakazujejo, da so podatki previdno obravnavani, ne glede na to, kdo jih uporablja.
Če želijo ostati konkurenčni, morajo trgovci na drobno slediti tehnološkemu razvoju ter svoje spletno poslovanje povezati z dejavnostmi v fizični trgovini.
Izraz hekanje najprej povežemo denimo z računalniškimi boti in lažnimi novicami, pogosto pa gre za povsem običajne objave na družbenih medijih, s katerimi želijo hekerji povečati prikaze in vpletenost uporabnikov.
Letos bo programatično oglaševanje na zasebnih tržnicah prvič doslej prehitelo oglaševanje na odprtih tržnicah.
Napredna podatkovna analitika bo tudi v letošnjem letu vplivala na izboljšanje digitalnih marketinških strategij.
Lani so odrasli Britanci več časa namenili digitalnim medijem kot tradicionalnim, kar se je zgodilo prvič doslej.
V tekmi s konkurenco ne pozabite na standarde varnosti in zasebnosti.
Največje svetovne blagovne znamke govorijo o pomenu identitete in izvajajo marketinške kampanje, ki temeljijo na ljudeh.