NOVICE IZ SVETA
Ključ za doseganje poslovnega uspeha leži v sposobnosti podjetja, da pridobi kakovostne in zanesljive podatke. Tisti, katerih kakovostni podatki niso prednostna naloga, tvegajo, da bodo zaostali za konkurenco.
Kontekstualno ciljanje se vrača. Skupaj s podatki o uporabnikih je to zmagovita kombinacija za oglaševalce.
Obogatena resničnost ni nov pojav, koncept je zadnjih pet let poznan kot »naslednja največja stvar v marketingu«.
Mobilne denarnice omogočajo bolj priročno plačevanje.
Ameriški oglaševalci bodo letos v programatično oglaševanje z digitalnimi prikaznimi oglasi vložili 57 milijard dolarjev. In več kot polovica teh naložb bo namenjena digitalnim prikaznim oglasom v družbenih medijih.
Podatki partnerjev za oglaševalce predstavljajo način varnega in zanesljivega doseganja potrošnikov.
Personalizacija in umetna inteligenca – ena brez druge ne moreta. Umetna inteligenca predstavlja temelj za uresničitev personalizacije, ki jo potrošniki pričakujejo od blagovnih znamk.
Podjetja dajejo prednost zagotavljanju odlične, personalizirane izkušnje. Vseeno pa v strategije ne vključujejo tistega, kar predstavlja osnovo za korak proti personalizaciji – marketinških orodij za personalizacijo.
Spletno nakupovanje je obnorelo tudi najstnike, zato je smiselno, da začnejo blagovne znamke nagovarjati tudi to ciljno skupino.
Zvestobne aplikacije se še razvijajo in postajajo tehnološko vse bolj napredne.