Deli

Kitajske blagovne znamke so se hitro odzvale na porast digitalnega udejstvovanja in pozornost preusmerile na spletne trgovine, trgovine na družbenih medijih in ostale digitalne platforme.

Kaj se lahko naučimo od »novih« nakupnih navad kitajskih potrošnikov? - iPROM - Novice iz sveta

Rezultati McKinseyeve raziskave, ki je zajela 2500 kitajskih potrošnikov, so pokazali, da se je delež spletnih nakupov med epidemijo koronavirusa na Kitajskem povečal za od 15 do 30 odstotnih točk.

Najhitreje so se odzvale in digitalno prilagodile lokalne blagovne znamke, saj so za razliko od »okornih« mednarodnih blagovnih znamk ukrepale hitreje.

Po pomembnem zagonu spletne trgovine v zadnjih letih bodo kitajski potrošniki po izbruhu krize verjetno še bolj naklonjeni spletnemu nakupovanju, zlasti za kategorije, kot so nega kože, ličila in osebna nega. Blagovne znamke v teh kategorijah lahko prihajajoče obdobje vidijo kot priložnost za nadgradnjo odnosov z novimi potrošniki.

Poleg vpliva na dinamiko spletnega povpraševanja je kriza vplivala na odnos potrošnikov do varnosti izdelkov, okolja in zdravega načina življenja. 66 odstotkov vprašanih kitajskih potrošnikov meni, da bodo v prihodnje več časa namenili raziskovanju varnosti izdelkov. Poleg tega se jih približno 64 odstotkov strinja ali trdno strinja, da bodo pri procesu izbire upoštevali izdelke, ki so okolju prijaznejši, 70 odstotkov pa jih trdi, da si bodo prizadevali za povečanje imunskega sistema z več telesne vadbe in bolj zdravo prehrano.

Podatki kažejo na potencialno spremembo v življenjskih stilih kitajskih potrošnikov, ki napovedujejo tudi spremembo v nakupnih navadah. V naslednjih mesecih je tako smiselno, da blagovne znamke pozornost posvetijo spremljanju novih nakupnih navad potrošnikov.

Deli

Arhiv