Deli

Koronavirus poleg vseh izzivov neizbežno ustvarja tudi več časa, ki ga uporabniki zaradi izolacije prebijejo na spletu. Komunikacija blagovnih znamk je ravno zaradi tega izjemno pomembna.

»Koronavirus« kot priložnost za poglobljeno komunikacijo in okrepitev odnosov - iPROM - Novice iz sveta

Koronavirus med potrošniki ustvarja negotovost, a ključno je, da blagovne znamke s potrošniki ohranijo stik, saj lahko odsotnost komunikacije potrošnike preusmeri drugam h konkurenci.

Mnogi marketinški strokovnjaki se v teh časih sprašujejo, katero strategijo komuniciranja je najbolj smiselno ubrati. V kriznih situacijah je najslabša strategija odsotnost komunikacije. Navsezadnje to kvečem ustvarja negotovost, ki lahko povzroča strah. Zato je priporočljivo, da blagovne znamke oziroma podjetja to nadomestijo s proaktivno komunikacijo, ki odgovarja na trenutne izzive potrošnika in se tako prilagodi spremembam.

Potrošniki sedaj več časa preživijo na spletu in pogosteje preverjajo digitalne medije, da so na tekočem z informacijami, ob tem pa se povečuje tudi rast obiska družbenih medijev, ki so odličen kanal za povezovanje in komuniciranje s potrošniki »ena na ena«.

Zato v tem času nikakor ne gre zanemariti moči družbenih medijev. To v praksi pomeni, da negujemo in gradimo odnose z bazo sledilcev, ki o blagovni znamki piše, objavlja fotografije in služi kot pomemben kanal za širjenje glasu o blagovni znamki.

Uporabniško ustvarjeno vsebino je zato smiselno deliti tudi med ostale sledilce – na takšen način blagovne znamke ustvarjajo dvosmerno komunikacijo s kupci in jim dajo vedeti, da se zavedajo pomembnosti njihove vsebine. Pri deljenju vsebin je tudi pomembno, da blagovna znamka od uporabnika pridobi soglasje za uporabno materialov. S tem blagovna znamka stopi v neposreden stik s potrošnikom, poleg pa pokaže tudi skrb za etičnost in pozitiven odnos do potrošnika.

Pozornost je smiselno posvetiti tudi načinu komunikacije. Blagovne znamke, ki se v kriznih trenutkih obnašajo »kot da se ni zgodilo nič«, pri potrošnikih verjetno ne bodo pridobile »dodatnih točk«. Priporočljivo je, da blagovne znamke komunicirajo v duhu situacije in širijo družbeno odgovorne vsebine ter s tem krepijo skrb za potrošnika. Na družbenih omrežjih tako aktualno situacijo in z njo povezane aktivnosti komunicirajo številna podjetja, med katerimi so A1, Telekom, Mercator.

Blagovne znamke v času epidemije koronavirusa, kot tudi v drugih krizah, ostajajo aktivne; močne blagovne znamke pa prevzemajo celo vlogo mnenjskih voditeljev. Zato svojim sledilcem ponujajo vsebino, za katero so v dani situaciji dovzetni in za njih ustvarja dodano vrednost – pa tudi samo, če s fotografijo še enkrat opozorijo na preventivne higienske ukrepe in s tem izrazijo skrb.

Deli

Arhiv