Deli

Koronavirus močno zaznamuje in preoblikuje naša življenja. Od ljudi ne zahteva le povečano skrb za zdravje, temveč tudi prilagajanje spremembam na vseh področjih človeškega delovanja – tudi v trženju, kjer strokovnjaki za trženje iščejo načine, kako najbolj učinkovito doseči svoje kupce.

Koronavirus posega v razporejanje marketinških proračunov - iPROM - Novice iz sveta

Če bi strokovnjakom za trženje ob pripravi letnih proračunov povedali, da jih bodo morali kmalu po novem letu prestrukturirati, bi verjetno to s težavo sprejeli. Realnost pa je danes žal povsem drugačna in živimo v času, ko je težko predvideti naslednji dan.

V trženjski skupnosti se je pojavil izrazit razkol v mišljenju, kako bo izbruh koronavirusa vplival na proračune. 46 odstotkov strokovnjakov za trženje ne pričakuje sprememb. Ločnica je podrobno opisana v raziskavi podjetja Wyzowla, ki nakazuje na obdobje, polno sprememb in prilagoditev.

V raziskavi je sodelovalo 160 ameriških strokovnjakov za trženje, ki so zaradi krize morali prilagoditi delovne prakse. Vzpodbudno je, da jih devet od desetih še vedno nemoteno dela – več kot polovica seveda od doma. Eden od dvajsetih vprašanih je prepričan, da kriza za posel ne prinaša le slabosti, pač pa tudi priložnosti za nove naložbe in uporabo novih trženjskih kanalov. To se odraža v dejstvu, da je kar 41 odstotkov strokovnjakov za trženje svoje plane hitro prilagodilo in sredstva preusmerilo v druge kanale.

Novi koronavirus in omejitve povezane z našim gibanjem in potrošnjo, so najbolj zaznamovale organizacijo dogodkov in tiskane medije, na drugi strani pa je mogoče opaziti pozitivne trende pri uporabi digitalnih medijev in investicij v digitalne kanale. Pri investicijah v digitalne kanale z 31 odstotki prednjačita video in digitalno oglaševanje, z 28 odstotki pa sledijo pretočne video vsebine. Pospešena uporaba se močno kaže tudi pri spletni trgovini in pri prenosih v živo, ki nadomeščajo fizični stik in občasno tudi pri prenašanje dogodkov ali seminarjev.

Strokovnjaki za trženje so se čez noč zbudili v novi realnosti, zato je v danem trenutku ključno, da storimo tisto, kar človek počne že tisočletja – se prilagodimo novim razmeram.

Deli

Arhiv