Delež oglaševanja na družabnih spletnih mestih za sklepanje poznanstev v porastu

Emarketer, vodilna spletna stran s področja internetnih raziskav, v svoji najnovejši raziskavi ocenjuje, da bodo oglaševalci v ZDA letos porabili 280 milijonov dolarjev za oglaševanje na družabnih spletnih straneh…

Preberi več

MSN svojemu iskalniku dodal ciljanje na osnovi vedenjskih vzorcev

Z novim sistemom, ki ga je iskalnik MSN te dni uvedel v svojo oglaševalsko ponudbo, adCenter, bodo lahko oglaševalci svoje oglase prikazovali uporabnikom, ki jih bo MSN identificiral kot…

Preberi več

Kaj na internetu počnejo njegovi najpogostejši uporabniki?

Oglaševalska agencija Universal McCann je izvedla raziskavo, v kateri so ugotavljali, kaj počnejo na internetu njegovi najpogostejši uporabniki. Anketirali so tisoč uporabnikov, starih od 18 do 49 let. Ugotovili…

Preberi več

Spletni video oglasi: grožnja ali priložnost?

Spletni video oglasi so za večino oglaševalcev precej nov in nepoznan način spletnega oglaševanja. Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje WebAdvantage.net, je pokazala, da oglaševalci novemu načinu oglaševanja namenjajo…

Preberi več

Delež, namenjen spletnemu oglaševanju, še zaostaja za deležem uporabnikov interneta

Potrošniki preživijo okoli 18 odstotkov svojega časa na internetu. O tem priča veliko raziskav in statistik. Zato se vedno znova zastavlja vprašanje, zakaj oglaševalci spletnemu oglaševanju namenjajo zgolj nekaj…

Preberi več

Avtomobilska industrija: merljiv je le internet

Številni proizvajalci osebnih in tovornih vozil v ZDA so se že v letu 2005 odločili, da povečajo proračun za spletno oglaševanje. Letos naj bi se ta trend nadaljeval. V…

Preberi več

Ameriški časopisi v krizi

Pri avtomobilskem podjetju Ford so izračunali, da osemdeset odstotkov njihovih kupcev informacije o avtomobilu poišče na spletnih straneh, zato bodo kar tretjino svojega milijardo dolarjev vrednega letnega oglaševalskega proračuna…

Preberi več

Od testiranja k investiranju

Pri Googlu ugotavljajo, da se je faza testiranja spletnega oglaševanja, ki se je začela v 90. letih, končala. Oglaševalci so zdaj začeli investirati. Pred nekaj leti so ameriška podjetja…

Preberi več

Potrojitev online video oglasov

Po napovedih raziskovalnega podjetja eMarketer naj bi se uporaba online video oglasov v naslednjih dveh letih v ZDA potrojila, ta del oglaševalskega kolača pa naj bi bil vreden približno…

Preberi več

Evolucija obogatenih multimedijskih oglasov

Obogateni multimedijski spletni oglasi, vključno s tehnologijo flash in pretočnim videom imajo večji učinek na branding oglaševalcev kot oglasi z jpegi ali gifi, je sporočila družba DoubleClick. Oglaševalci…

Preberi več

Arhiv