NOVICE IZ SVETA
Po napovedih raziskovalnega podjetja eMarketer naj bi se uporaba online video oglasov v naslednjih dveh letih v ZDA potrojila, ta del oglaševalskega kolača pa naj bi bil vreden približno…
Obogateni multimedijski spletni oglasi, vključno s tehnologijo flash in pretočnim videom imajo večji učinek na branding oglaševalcev kot oglasi z jpegi ali gifi, je sporočila družba DoubleClick. Oglaševalci…
Družbi Interactive Advertising Bureau (IAB) and PricewaterhouseCoopers (PwC) sta objavili, da je priohodek od internetnega oglaševanja v drugem četrtletju v ZDA dosegel skoraj tri milijarde dolarjev, kar je bilo…
Družba eMarketer napoveduje, da bo vrednost internetnega oglaševanja v ZDA v letu 2005 prvič presegla deset milijard dolarjev – ustavila naj bi se pri skoraj 13 milijardah. Čez štiri…
Svetovalna duržba TNS Media Intelligence s sedežemv ZDA, ki se ukvarja predvsem z mediji, je sporočila, da so oglaševalci v ZDA v prvi polovici leta za oglaševanje porabili 70,5…
Družba Jupiter Research je napovedala, da bodo leta 2010 v ZDA za internetno oglaševanje namenili skoraj 19 milijard dolarjev. To naj bi pomenilo 59-odstotno rast v primerjavi s predvidenim…
Ruska tiskovna agencija Interfax je sporočila, da so našli umorjenega znanega spamerja Vardana Kušnirja, sicer Američana. Kušnir je v Moskvi vodil Angleški izobraževalni center, za katerega je delal reklamo…
Pri internetnih oglasih ni prednost samo v tem, da lahko oglaševalci natančno spremljajo obisk. Vedo celo to, odkod je prišel obiskovalec na njihovo spletno stran, in kam je odšel….
Odkar sta Googlova lastnika pred manj kot letom dni izdala delnice, so se le-te podražile že za trikrat. Tržna kapitalizacija Googla je več kot 80 milijard dolarjev, kar je…
Unilever je deodorant za moške Axe predstavil v ZDA leta 2002. Takrat se je odločil le za TV oglaševanje, kmalu pa je vse več dolarjev namenil spletnim oglasom. Poleg…