NOVICE IZ SVETA
Emarketer, vodilna spletna stran s področja internetnih raziskav, v svoji najnovejši raziskavi ocenjuje, da bodo oglaševalci v ZDA letos porabili 280 milijonov dolarjev za oglaševanje na družabnih spletnih straneh…
Z novim sistemom, ki ga je iskalnik MSN te dni uvedel v svojo oglaševalsko ponudbo, adCenter, bodo lahko oglaševalci svoje oglase prikazovali uporabnikom, ki jih bo MSN identificiral kot…
Oglaševalska agencija Universal McCann je izvedla raziskavo, v kateri so ugotavljali, kaj počnejo na internetu njegovi najpogostejši uporabniki. Anketirali so tisoč uporabnikov, starih od 18 do 49 let. Ugotovili…
Spletni video oglasi so za večino oglaševalcev precej nov in nepoznan način spletnega oglaševanja. Raziskava, ki jo je izvedlo podjetje WebAdvantage.net, je pokazala, da oglaševalci novemu načinu oglaševanja namenjajo…
Potrošniki preživijo okoli 18 odstotkov svojega časa na internetu. O tem priča veliko raziskav in statistik. Zato se vedno znova zastavlja vprašanje, zakaj oglaševalci spletnemu oglaševanju namenjajo zgolj nekaj…
Številni proizvajalci osebnih in tovornih vozil v ZDA so se že v letu 2005 odločili, da povečajo proračun za spletno oglaševanje. Letos naj bi se ta trend nadaljeval. V…
Pri avtomobilskem podjetju Ford so izračunali, da osemdeset odstotkov njihovih kupcev informacije o avtomobilu poišče na spletnih straneh, zato bodo kar tretjino svojega milijardo dolarjev vrednega letnega oglaševalskega proračuna…
Pri Googlu ugotavljajo, da se je faza testiranja spletnega oglaševanja, ki se je začela v 90. letih, končala. Oglaševalci so zdaj začeli investirati. Pred nekaj leti so ameriška podjetja…
Po napovedih raziskovalnega podjetja eMarketer naj bi se uporaba online video oglasov v naslednjih dveh letih v ZDA potrojila, ta del oglaševalskega kolača pa naj bi bil vreden približno…
Obogateni multimedijski spletni oglasi, vključno s tehnologijo flash in pretočnim videom imajo večji učinek na branding oglaševalcev kot oglasi z jpegi ali gifi, je sporočila družba DoubleClick. Oglaševalci…