Potrojitev online video oglasov

Po napovedih raziskovalnega podjetja eMarketer naj bi se uporaba online video oglasov v naslednjih dveh letih v ZDA potrojila, ta del oglaševalskega kolača pa naj bi bil vreden približno…

Preberi več

Evolucija obogatenih multimedijskih oglasov

Obogateni multimedijski spletni oglasi, vključno s tehnologijo flash in pretočnim videom imajo večji učinek na branding oglaševalcev kot oglasi z jpegi ali gifi, je sporočila družba DoubleClick. Oglaševalci…

Preberi več

Internetno oglaševanje za četrtino bolje

Družbi Interactive Advertising Bureau (IAB) and PricewaterhouseCoopers (PwC) sta objavili, da je priohodek od internetnega oglaševanja v drugem četrtletju v ZDA dosegel skoraj tri milijarde dolarjev, kar je bilo…

Preberi več

Internetni kreativci – kje ste?

Družba eMarketer napoveduje, da bo vrednost internetnega oglaševanja v ZDA v letu 2005 prvič presegla deset milijard dolarjev – ustavila naj bi se pri skoraj 13 milijardah. Čez štiri…

Preberi več

Internet za desetino bolje

Svetovalna duržba TNS Media Intelligence s sedežemv ZDA, ki se ukvarja predvsem z mediji, je sporočila, da so oglaševalci v ZDA v prvi polovici leta za oglaševanje porabili 70,5…

Preberi več

19 milijard dolarjev za internetno oglaševanje

Družba Jupiter Research je napovedala, da bodo leta 2010 v ZDA za internetno oglaševanje namenili skoraj 19 milijard dolarjev. To naj bi pomenilo 59-odstotno rast v primerjavi s predvidenim…

Preberi več

Spamerja v Rusiji kar ubili?

Ruska tiskovna agencija Interfax je sporočila, da so našli umorjenega znanega spamerja Vardana Kušnirja, sicer Američana. Kušnir je v Moskvi vodil Angleški izobraževalni center, za katerega je delal reklamo…

Preberi več

Kako se pa ti obnašaš?

Pri internetnih oglasih ni prednost samo v tem, da lahko oglaševalci natančno spremljajo obisk. Vedo celo to, odkod je prišel obiskovalec na njihovo spletno stran, in kam je odšel….

Preberi več

Nov internetni bum ali balon?

Odkar sta Googlova lastnika pred manj kot letom dni izdala delnice, so se le-te podražile že za trikrat. Tržna kapitalizacija Googla je več kot 80 milijard dolarjev, kar je…

Preberi več

Kako Unilever cilja mlade moške

Unilever je deodorant za moške Axe predstavil v ZDA leta 2002. Takrat se je odločil le za TV oglaševanje, kmalu pa je vse več dolarjev namenil spletnim oglasom. Poleg…

Preberi več

Arhiv