Deli

Skoraj osem izmed desetih mobilnih uporabnikov zajetih v raziskavi, ki jo je izvedel Harris Interactive, bi bilo veselih, če bi prejeli oglas na svoj mobitel, ki bi bil v skladu z njihovimi potrebami, željami. Znotraj te skupine pa bi jih 64 odstotkov bilo pripravljenih dati osebne podatke za izboljšanje relevantnosti oglasov.
    V raziskavo je bilo zajetih 1240 odraslih v ZDA, VB in Indiji, ki so to poletje mobilni telefon uporabili za dostop do interneta.
    

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv