Deli

Zadnja raziskava podjetja MORI Research kaže na naraščajoč vpliv interneta na nakupne navade potrošnikov. Od 3.008 anketirancev, zajetih v raziskavo, jih tri četrtine na spletu primerja značilnosti različnih izdelkov in cene, preden se odpravijo v bližnjo trgovino. Dve tretjini vprašanih na internetu preverita, ali so želeni izdelki na voljo, obratovalni čas trgovin, telefonsko številko ali lokacijo trgovine, preden se odpravijo na pot. Približno polovica pa na internetu spremlja odzive in izkušnje drugih kupcev, kar nakazuje, da je druga polovica anketirancev svoje iskanje že omejila na določene blagovne znamke ali izdelke.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv