Deli

LJUBLJANA, 03.10. Spletna medijska agencija iPROM bo na konferenci Minerva, osrednjem dogodku na področju interneta v Sloveniji, predstavila spletno oglaševanje kot del integriranih marketinških akcij, s katerim lahko podjetja in organizacije izboljšajo svoje poslovne rezultate. Nina Bilban, spletna medijska strateginja v iPROMu, bo udeležencem srečanja na predavanju z naslovom »Spletno oglaševanje kot del integriranih marketinških akcij« predstavila uveljavljene medijske strategije ter spregovorila o prihodnosti spletnih medijev.
    Na podlagi izsledkov najnovejših raziskav na področju optimizacije medijskih sredstev bo Bilbanova pojasnila, kako zasnovati in načrtovati spletne oglaševalske akcije, kako spremljati, meriti in nadzorovati potek akcij ter katere so najpogostejše napake oglaševalcev. S pravilnim in premišljenim pristopom namreč internet kot oglaševalski medij nudi največ za vloženi denar. Če pa pristop ni pravilen, so lahko rezultati povsem nasprotni.
      Konferenca Minerva, ki jo organizira Akademija Panta Rei, bo potekala od 12. do 13. oktobra v Portorožu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv