Deli

Čeprav rast spletnega oglaševanja ne bo več presegla zgodovinsko visokih letnih rasti v višini 30 odstotkov in več, pa bo ta rast še vedno precej močna. Tako EMarketer predvideva, da bo vlaganje v spletno oglaševanje letos zraslo za skoraj 27, naslednje leto pa za 15 odstotkov.
    EMarketer tudi našteva pet trendov, zakaj se bodo oglaševalski proračuni vedno bolj selili na internet.
    

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv