NOVICE IZ SVETA
Programatično oglaševanje je po mnenju strokovnjakov še vedno deležno zaslug za najboljšo izrabo medijskih sredstev, kaže poročilo podjetja Ascend2.
Uporabniško ustvarjena vsebina ustvarja avtentičnost blagovne znamke, saj vsebine uporabnikov pozitivno vplivajo na zaupanje in izbiro novih potrošnikov.
Internet stvari neizbežno postaja nujnost za nadgrajevanje potrošniške izkušnje, saj pospešuje procese in potrošnikom omogoča interaktivno izkušnjo.
Možnost vključevanja vozil v internet stvari (IoT) prinaša priložnosti za boljše storitve in personalizacijo, vendar avtomobilska industrija za ta korak potrebuje še nekaj časa. Vseeno pa poglejmo, kakšne možnosti se odpirajo v prihodnosti.
Digitalno oglaševanje je v marsičem podobno drugim tehnologijam: napredek na tehnološki strani povzroča posledice, ki postavljajo etična vprašanja. Ravno GDPR pa je tu, da podjetja pouči o omejitvah in ob tem zaščiti potrošnike.
Svet digitalnega trženja je prežet s podatki, ki jih kot digitalne sledi za sabo puščajo uporabniki, njihova analiza pa določa, kako dobro podjetja poznajo svojega potrošnika. Kaj so prisluženi podatki in kako nam lahko pomagajo?
Pričakovanja kupcev se višajo, marketinška tehnologija pa je tista, ki podjetjem omogoča, da ciljno skupino nagovorijo čim učinkoviteje.
Potrošniki so v novih razmerah spremenili nekatere navade, med drugim tudi nakupne, ki se v veliki meri selijo na splet.
Trženje v realnem času je v digitalnem svetu pogosto uporabljena besedna zveza. Pa res veste, kako poskrbeti za učinkovito izvajanje?
Globalizacija prinaša mnoge prednosti, a po drugi strani je povezanost vsega in vseh tudi v času nove resničnosti vplivala na gospodarstvo po celem svetu. Vzpodbudne novice prihajajo s Kitajske, natančneje iz avtomobilske industrije.