Programatično oglaševanje: 66 odstotkov strokovnjakov za trženje pričakuje povečanje uporabe - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje: 66 odstotkov strokovnjakov za trženje pričakuje povečanje uporabe

Programatično oglaševanje je po mnenju strokovnjakov še vedno deležno zaslug za najboljšo izrabo medijskih sredstev, kaže poročilo podjetja Ascend2.

Preberi več
Uporabniško ustvarjena vsebina za večjo avtentičnost znamke - iPROM - Novice iz sveta

Uporabniško ustvarjena vsebina za večjo avtentičnost znamke

Uporabniško ustvarjena vsebina ustvarja avtentičnost blagovne znamke, saj vsebine uporabnikov pozitivno vplivajo na zaupanje in izbiro novih potrošnikov.

Preberi več
Kako internet stvari spreminja digitalno komunikacijo? - iPROM - Novice iz sveta

Kako internet stvari spreminja digitalno komunikacijo?

Internet stvari neizbežno postaja nujnost za nadgrajevanje potrošniške izkušnje, saj pospešuje procese in potrošnikom omogoča interaktivno izkušnjo.

Preberi več
Kakšne možnosti za digitalno oglaševanje ustvarja prihod povezljivih avtomobilov? - iPROM - Novice iz sveta

Kakšne možnosti za digitalno oglaševanje ustvarjata prihod povezljivih avtomobilov in internet stvari?

Možnost vključevanja vozil v internet stvari (IoT) prinaša priložnosti za boljše storitve in personalizacijo, vendar avtomobilska industrija za ta korak potrebuje še nekaj časa. Vseeno pa poglejmo, kakšne možnosti se odpirajo v prihodnosti.

Preberi več
Drugi rojstni dan uredbe GDPR: kakšen napredek lahko praznujemo? - iPROM - Novice iz sveta

Drugi rojstni dan uredbe GDPR: kakšen napredek lahko praznujemo?

Digitalno oglaševanje je v marsičem podobno drugim tehnologijam: napredek na tehnološki strani povzroča posledice, ki postavljajo etična vprašanja. Ravno GDPR pa je tu, da podjetja pouči o omejitvah in ob tem zaščiti potrošnike.

Preberi več
Prisluženi podatki ustvarjajo dodano vrednost za blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Prisluženi podatki ustvarjajo dodano vrednost za blagovne znamke

Svet digitalnega trženja je prežet s podatki, ki jih kot digitalne sledi za sabo puščajo uporabniki, njihova analiza pa določa, kako dobro podjetja poznajo svojega potrošnika. Kaj so prisluženi podatki in kako nam lahko pomagajo?

Preberi več
Marketinška tehnologija ključna za prepoznavanje potreb kupcev - iPROM - Novice iz sveta

Marketinška tehnologija ključna za prepoznavanje potreb kupcev

Pričakovanja kupcev se višajo, marketinška tehnologija pa je tista, ki podjetjem omogoča, da ciljno skupino nagovorijo čim učinkoviteje.

Preberi več
Nakupne navade: splet postaja prva misel potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Nakupne navade: splet postaja prva misel potrošnikov

Potrošniki so v novih razmerah spremenili nekatere navade, med drugim tudi nakupne, ki se v veliki meri selijo na splet.

Preberi več
Kako učinkovito je vaše trženje v realnem času? - iPROM - Novice iz sveta

Kako učinkovito je vaše trženje v realnem času?

Trženje v realnem času je v digitalnem svetu pogosto uporabljena besedna zveza. Pa res veste, kako poskrbeti za učinkovito izvajanje?

Preberi več
Prebujanje avtomobilske industrije na Kitajskem - iPROM - Novice iz sveta

Prebujanje avtomobilske industrije na Kitajskem

Globalizacija prinaša mnoge prednosti, a po drugi strani je povezanost vsega in vseh tudi v času nove resničnosti vplivala na gospodarstvo po celem svetu. Vzpodbudne novice prihajajo s Kitajske, natančneje iz avtomobilske industrije.

Preberi več

Arhiv