Deli

TV-oglaševanje bo v letošnjem letu v Franciji in Nemčiji zabeležilo padec.

Strm padec za TV-oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

V letošnjem letu bo večina tradicionalnih medijev v zahodni Evropi zaradi pandemije koronavirusa deležna manj oglaševalskega denarja. Največji padec pri porabi oglaševalskih sredstev bo zabeležilo TV-oglaševanje.

Ponudniki TV-programov v Nemčiji in Franciji so v prvi polovici letošnjega leta zabeležili povečanje odpovedi oglasnih kampanj podjetij iz različnih gospodarskih panog. Nekateri oglaševalci se soočajo s težavami v oskrbovalni verigi, zaradi česar prodajajo manj izdelkov, drugi pa ne beležijo zadostnega povpraševanja. Na TV-oglaševanje negativno vpliva tudi preložitev evropskega nogometnega prvenstva in poletnih olimpijskih iger.

Za Francijo je eMarketer prvotno napovedal 0,5-odstotno rast TV-oglaševanja v letošnjem letu, a se je ta ocena zaradi vpliva pandemije zdaj bistveno spremenila. Po najnovejših napovedih naj bi tako TV-oglaševanje letos zabeležilo 13,5-odstotni padec. Vseeno pa naj bi doseglo četrtino celotnega oglaševalskega kolača, kar v primerjavi z ostalimi tradicionalnimi mediji predstavlja največji delež. Ta delež se bo v letih 2021 in 2022 kljub pričakovanemu okrevanju televizijskega oglaševalskega trga zmanjšal.

V Nemčiji pa TV-oglaševanje rahel padec beleži že od leta 2018, letos pa naj bi bil ta bistveno strmejši, in sicer kar 11,5-odstoten. TV-oglaševanje naj bi tako letos doseglo 21,8 odstotka celotnega oglaševalskega kolača. V primerjavi s Francijo je v Nemčiji še vedno veliko pozornosti namenjene tiskanim medijem. Njihov delež oglaševalskega kolača naj bi bil v letošnjem letu skoraj 19-odstoten.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv