Deli

Povprečna ocena odprtja e-poštnih sporočil za trgovce na drobno znaša nekaj več kot 18 odstotkov, medtem ko SMS-sporočila beležijo več kot 90-odstotno odprtje.

Ali v oglaševalskih strategijah uporabljate SMS-sporočila? - iPROM - Novice iz sveta

Pošiljanje SMS-sporočil je med oglaševalci vse bolj pomembno, a vseeno v uporabi še ni popolnoma razširjeno. Po raziskavah OpenMarketa je SMS-sporočila v trženjske namene uporabljalo le 29 odstotkov blagovnih znamk, medtem ko je kar 97 odstotkov podjetij potrdilo, da uporabljajo e-poštno komunikacijo.

Pošiljanje SMS-sporočil krepi zvestobo

Po nedavni raziskavi podjetja Yotpo med 800 anketiranci iz najrazličnejših držav je več kot polovica vprašanih (51 %) dejala, da si želi SMS-sporočil s strani svojih najljubših znamk. Prav tako so bili željni prejemanja ponudb s popustom prek SMS-sporočil (54 %), kar kaže na to, da je pošiljanje SMS-sporočil primerno predvsem za grajenje zvestobe. Raziskava je pokazala tudi, da se je večina potrošnikov, vključenih v programe zvestobe (76 %), odločila za prejemanje SMS-sporočil. Prav tako so obveščanje prek SMS-sporočil navedli kot drugi prednostni kanal za sporočanje – takoj za komunikacijo prek e-pošte. Sledili so družbeni mediji in telefonski klici.

Visoka donosnost naložbe

Eden najbolj prepričljivih razlogov za uporabo SMS-sporočil v širši trženjski strategiji je visoka donosnost naložbe (ROI). Takšna komunikacija je namreč zelo neposredna – le kdo ne bi odprl SMS-sporočila in prebral vsebine? Tako je predvsem zato, ker takšna komunikacija še ni zasičena, sporočila pa v večini primerov zvestim potrošnikom ponujajo dodano vrednost, npr. kode za popuste. Dejstvo, da SMS-sporočila ustvarjajo visok ROI, podpirajo tudi rezultati kozmetičnega podjetja Kiehl’s, ki poroča, da je kar 73 odstotkov potrošnikov, ki so prejemali SMS-sporočila, v roku šestih mesecev opravilo nakup.

Skupna uporaba e-pošte in SMS-ov je lahko izjemno učinkovita in ima nekakšen multiplikacijski učinek. Komuniciranje prek SMS-ov ni nadomestilo za e-pošto, ampak predstavlja njeno dopolnilo. Vseeno pa je treba pri takšni komunikaciji opozoriti na previdnost, saj komunikacija prek SMS-ov predstavlja poseganje v zasebnost potrošnika, zato je pomemben še večji poudarek na etičnosti in strinjanju potrošnika.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv