Deli

Težišče v maloprodaji se premika na splet. Spletna trgovina je čez noč postala standard, mnogi potrošniki pa se tja vračajo kljub temu, da so fizične trgovine odprte.

Spletna trgovina še vedno z nadpovprečnim deležem - iPROM Novice iz sveta

V ZDA za kar 52 milijard dolarjev več prometa kot lani

Kljub ponovnemu odpiranju trgovin se zdi, da je pandemija na spletno nakupovanje vplivala trajno. Najnovejše poročilo družbe Adobe o indeksu digitalne ekonomije kaže, da je dejavnost digitalnega nakupovanja v aprilu in maju zabeležila za 52 milijard dolarjev več prometa v primerjavi z enakim obdobjem lani. Kot odziv na te trende vse več trgovcev še bolj vlaga v prodajo na spletu – še posebej z večjimi vložki v digitalno oglaševanje. Trenutno je delež spletne trgovine v ZDA med 12 in 16 odstotkov celotne maloprodajne porabe, ki je leta 2019 znašala približno 600 milijard ameriških dolarjev. Povsem mogoče je, da bo v poletju 2020 spletna trgovina dosegla kar 20 odstotkov ali več celotne maloprodajne porabe v ZDA.

Visoka rast tudi v Evropi

Med 40 anketiranimi francoskimi digitalnimi trgovci se je prodaja na digitalnih kanalih (razen živil) z marca na april povečala za nekje med 11 in 21 odstotkov. Spletni trgovci z izdelki zabavne elektronike pa so v primerjavi z začetkom marca poročali o 26,5-odstotni rasti prodaje. Nekateri potrošniki v prihodnosti načrtujejo več spletnega nakupovanja. V anketi iz aprila 2020, ki jo je izvedla družba McKinsey & Company, 20 odstotkov odraslih Francozov meni, da se bo njihovo nakupovanje živil na digitalnih kanalih povečalo, 15 odstotkov pa jih pravi, da bodo na spletu več nakupovali tudi druge izdelke. Približno 14 odstotkov anketirancev je povedalo, da pričakujejo manj nakupov v fizičnih trgovinah, 24 odstotkov pa jih načrtuje manj obiskov trgovskih središč.

Potrošniki so vedno bolj digitalizirani, zato jim je spletna trgovina vedno bližje in jim predstavlja lažji način za opravljanje vsakodnevnih opravil. Z digitalno izobraženostjo pa prihaja tudi do večje pazljivosti, saj so potrošniki vedno bolj previdni pri tem, kje kupujejo in komu zaupajo. Bodite pazljivi in jih s pravo komunikacijo povabite v svojo spletno trgovino ter jim predstavite ponudbo.

Deli

Arhiv