Deli

Glede na Gartnerjevo poročilo o trženjskih proračunih za leto 2021 bo velika večina vprašanih v digitalne oblike komuniciranje vlagala več.

V leto 2021 z večjimi vložki v digitalno trženje - iPROM - Novice iz sveta

Gartner je letos raziskavo o naložbah v trženje razdelil na dva dela. Prvi del raziskuje, kako ohraniti oz. povečati prihodke do leta 2021, drugi pa proučuje, kateri trženjski pristopi bodo deležni največjih naložb. V raziskavi je sodelovalo 432 direktorjev trženja iz Severne Amerike, Velike Britanije, Francije in Nemčije, ki delajo v podjetjih z letnim prihodkom od 500 milijonov do 20 milijard ameriških dolarjev ali več.

Optimistično v leto 2021

Gartnerjeva tržna proračunska ocena za obdobje 2020–2021 napoveduje, da bodo naložbe v digitalno oglaševanje v prihodnjem letu narasle za 78 %. Povečali naj bi se tudi vložki v družbene medije, mobilno komunikacijo, iskalni in e-poštni marketing. Napoved se sklada tudi z raziskavo iPROMa in Valicona, ki kaže, da bodo slovenski odločevalci s področja trženja in oglaševanja v letu 2020 največ vlagali v prikazno oglaševanje, sledijo mu oglaševanje na družbenih medijih, iskalni in e-poštni marketing ter marketing z vplivneži.

Pandemija je spremenila številke

COVID-19 je v prvih mesecih svetovne pandemije močno povečal poudarek trženjskih aktivnosti na digitalnih kanalih, saj so se potrošniki za informacije in zabavo obrnili na splet.

73 % v raziskavi sodelujočih pričakuje, da bodo negativni vplivi pandemije COVID-19 kratkotrajni. Kljub pozitivnim napovedim 11 % trženjskih direktorjev pričakuje, da se bodo njihovi proračuni zmanjšali, zato bosta učinkovitost in merljivost oglaševalskih akcij močno stopili v ospredje.

Kako bodo trženjski strokovnjaki spodbudili rast?

Rast je prva skrb trženjskih strokovnjakov. Približno 45 % jih je povedalo, da jo bodo spodbudili z uvedbo novih izdelkov na obstoječe trge, 34 % pa jih želi spodbuditi rast s povečanjem prodaje obstoječih izdelkov obstoječim kupcem.

Na vprašanje, kako bodo pristopili k razvoju novih izdelkov, jih je 36 % odgovorilo, da bodo to storili s strateškimi partnerstvi, medtem ko jih je približno 32 % navedlo, da bodo ustvarili izdelke, ki so bolj primerni za potrebe strank, 32 % pa, da bodo to storili z naložbami v raziskave in razvoj.

Kaj v letu 2020 trženjskim strokovnjakom največ pomeni?

Približno 29 % vprašanih meni, da podatki predstavljajo največjo vrednost v strategiji za rast, ena tretjina vprašanih pa meni, da je najbolj pomembna premišljena strategija blagovne znamke. Približno 57 % anketirancev pričakuje, da se bodo v naslednjih 18 do 24 mesecih vrnili na običajno pot, k običajnim rezultatom, vendar se seveda (za)upanje v posameznih panogah razlikuje. Raziskava tako kaže na pozitiven pogled, ki je v teh časih izjemno pomemben. Pozitivna naravnanost pa bo še večji pomen pridobila s premišljenimi pristopi, ki temeljijo na uporabi naprednih pristopov, zasnovanih na podlagi podatkov.

Deli

Arhiv