Slovenski uporabniki primerjalnikov cen ne zaupajo mnenjem spletnih skupnosti

Spletni primerjalnik cen Ceneje.si je v sodelovanju s podjetjem Studio Moderna, enim največjih digitalnih trgovcev v Srednji in Vzhodni Evropi, izvedel raziskavo o tradicionalnih in spletnih nakupnih navadah slovenskih…

Preberi več

Oglaševalci sledijo spletnemu video oglaševanju

Vsem, ki se ukvarjajo s spletnim videom, roji po glavi vedno isto vprašanje: »Kdaj ga bodo oglaševalci sprejeli kot pomembno marketinško orodje?« In dejstvo je, da ga bodo sprejeli,…

Preberi več

Mladi uporabniki menijo, da gresta splet in trženje z roko v roki

Cilj svetovne raziskave, ki jo je izvedlo podjetje Synovate skupaj z Microsoftom, je bil ugotoviti, koliko mladih uporabnikov interneta pritegnejo in nanje vplivajo blagovne znamke, ki se tam oglašujejo….

Preberi več

Internet ostaja varna naložba oglaševalskih sredstev

Spodbudne novice za internetno oglaševanje v času vse globlje finančne in gospodarske krize prihajajo tudi iz Velike Britanije. Čeprav se ta sooča s še hujšo obliko krize kot katerakoli…

Preberi več

Kje spletni video gledalci spremljajo video vsebine?

Čeprav so spletne strani televizijskih mrež popularne destinacije za ogled video vsebin, pa je Google-ov YouTube še vedno velikan glede števila ogledov in obiskovalcev v primerjavi z ostalimi. Tako…

Preberi več

Zaradi finančne krize v nemilosti predvsem tradicionalni mediji

Zaradi vse globlje finančne krize veliko oglaševalcev v ZDA zateguje svoje pasove in zmanjšuje sredstva za oglaševanje, napovedovalci pa še popravljajo svoje napovedi navzdol. Sredstva se zmanjšujejo predvsem na…

Preberi več

Spletni oglasi v predsedniški kampanji 08 pomembnejši kot kdajkoli prej

Splet je imel velik vpliv na letošnje predsedniške volitve z ZDA. Čeprav najbrž še kar nekaj časa ne bo ogrožal primata televizije, pa sta zadnji dve leti premaknili spletno…

Preberi več

Blogi imajo večji vpliv na nakupne odločitve kot spletne skupnosti

Tržniki se dandanes vse bolj ukvarjajo s tem, kako oglaševati v spletnih skupnostih. Vendar pa nova raziskava, ki so jo izvedli pri JupiterResearch, kaže na to, da bi bilo…

Preberi več

Vložki v spletno oglaševanje kljub krizi rastejo

Avgusta je eMarketer napovedal, da bodo vložki v spletno oglaševanje zrasli iz 24,5 milijarde ameriških dolarjev v letu 2008 na 28,5 v letu 2009. Prav tako sta takrat eMarketer…

Preberi več

Mladi v ZDA informacije o zdravju in dobrem počutju iščejo na spletu

Raziskava, ki je bila nedavno izvedena v ZDA med mladimi uporabniki spleta, je pokazala, da ni samo »baby boom« generacija velik uporabnik informacij o zdravju in dobrem počutju, pač…

Preberi več

Arhiv