NOVICE IZ SVETA
Spletni primerjalnik cen Ceneje.si je v sodelovanju s podjetjem Studio Moderna, enim največjih digitalnih trgovcev v Srednji in Vzhodni Evropi, izvedel raziskavo o tradicionalnih in spletnih nakupnih navadah slovenskih…
Vsem, ki se ukvarjajo s spletnim videom, roji po glavi vedno isto vprašanje: »Kdaj ga bodo oglaševalci sprejeli kot pomembno marketinško orodje?« In dejstvo je, da ga bodo sprejeli,…
Cilj svetovne raziskave, ki jo je izvedlo podjetje Synovate skupaj z Microsoftom, je bil ugotoviti, koliko mladih uporabnikov interneta pritegnejo in nanje vplivajo blagovne znamke, ki se tam oglašujejo….
Spodbudne novice za internetno oglaševanje v času vse globlje finančne in gospodarske krize prihajajo tudi iz Velike Britanije. Čeprav se ta sooča s še hujšo obliko krize kot katerakoli…
Čeprav so spletne strani televizijskih mrež popularne destinacije za ogled video vsebin, pa je Google-ov YouTube še vedno velikan glede števila ogledov in obiskovalcev v primerjavi z ostalimi. Tako…
Zaradi vse globlje finančne krize veliko oglaševalcev v ZDA zateguje svoje pasove in zmanjšuje sredstva za oglaševanje, napovedovalci pa še popravljajo svoje napovedi navzdol. Sredstva se zmanjšujejo predvsem na…
Splet je imel velik vpliv na letošnje predsedniške volitve z ZDA. Čeprav najbrž še kar nekaj časa ne bo ogrožal primata televizije, pa sta zadnji dve leti premaknili spletno…
Tržniki se dandanes vse bolj ukvarjajo s tem, kako oglaševati v spletnih skupnostih. Vendar pa nova raziskava, ki so jo izvedli pri JupiterResearch, kaže na to, da bi bilo…
Avgusta je eMarketer napovedal, da bodo vložki v spletno oglaševanje zrasli iz 24,5 milijarde ameriških dolarjev v letu 2008 na 28,5 v letu 2009. Prav tako sta takrat eMarketer…
Raziskava, ki je bila nedavno izvedena v ZDA med mladimi uporabniki spleta, je pokazala, da ni samo »baby boom« generacija velik uporabnik informacij o zdravju in dobrem počutju, pač…