TV gledalci posvečajo več pozornosti brskanju po spletu in družabnim omrežjem kot gledanju televizije

Podatki izvedene ankete Harris Interactive kažejo, da več kot polovica Američanov med gledanjem TV-ja pregleduje spletne strani, medtem ko dobrih 40% gledalcev bere knjige, časopise ali obiskuje strani spletnih…

Preberi več

Razvoj spletnih pasic z novimi interaktivnimi funkcijami

AOL in Yahoo! poskušata okrepiti in zaščititi svoje poslovanje s prikaznimi oglasi pred konkurenco z izboljšano interaktivnostjo in targetiranjem svojih oglasov. Ustvarjena IAB Portrait enota s trani AOL vključuje…

Preberi več

Konsolidacija spletnega oglaševalskega trga se nadaljuje

Več kot dve tretjini (67,7%) proračunov namenjenih za spletno oglaševanje v ZDA se bo v letu 2011 razdelilo na samo pet podjetij, ocenjuje eMarketer. Konsolidacija oglaševalskega trga je neenakomerna,…

Preberi več

Napovedana 20% rast spletnih oglasov

V letošnjem letu bo spletno oglaševanje še bolj robustno, kot je bilo sprva napovedano, saj se pričakuje 20% rast v vrednosti 31,3 milijarde ameriških dolarjev, kažejo ocene eMarketerja. Prvotna…

Preberi več

Facebook oglaševanje izboljšuje konverzije

Tržniki, ki uporabljajo Facebook oglase za doseg oboževalcev Facebook strani lahko prihranijo 44% stroškov za pridobivanje registracij uporabnikov, 33% stroškov, da pritegnejo udeležbo na dogodkih in 15% stroškov pri…

Preberi več

Število mobilnih oglaševalcev narašča

Rezultati comScore, Inc. raziskave o mobilnem oglaševanju kažejo, da se je število mobilnih oglaševalcev v ZDA, ki uporabljajo mobilne prikazne oglase, v zadnjih dveh letih več kot podvojilo….

Preberi več

Spletni oglasi igrajo ključno vlogo pri priporočilu izdelkov

Uporabniki, ki vidijo spletni oglas so skoraj 24% bolj nagnjeni k priporočilu izdelka, kot tisti, ki ne vidijo oglasa, kažejo rezultati raziskave iz Lotame. Spletni oglasi izdelkov namenjeni zabavi…

Preberi več

Spletno oglaševanje doseglo nov rekord

Spletno oglaševanje je v ZDA doseglo svoje najboljše prvo četrtletje doslej v vrednosti 7,3 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 23% porast v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2010,…

Preberi več

Spletni video oglasi premagali TV oglase

Interpublic Group’s West Coast IPG Media Lab je v študiji ugotovil, da uporabniki namenjajo več pozornosti spletnim video oglasom, ki imajo tudi boljši priklic od TV spotov. Spletni…

Preberi več

Vizualizacija blagovnih znamk

Mreža oglaševalskih agencij JWT je predstavila novo spletno stran Brand Toys, ki trenutno ponuja 3.000 blagovnih znamk za vizualizacijo. Z orodjem lahko uporabniki ustvarjajo svoje lastne like blagovne znamke…

Preberi več

Arhiv