Konsolidacija spletnega oglaševalskega trga se nadaljuje

Več kot dve tretjini (67,7%) proračunov namenjenih za spletno oglaševanje v ZDA se bo v letu 2011 razdelilo na samo pet podjetij, ocenjuje eMarketer. Konsolidacija oglaševalskega trga je neenakomerna,…

Preberi več

Napovedana 20% rast spletnih oglasov

V letošnjem letu bo spletno oglaševanje še bolj robustno, kot je bilo sprva napovedano, saj se pričakuje 20% rast v vrednosti 31,3 milijarde ameriških dolarjev, kažejo ocene eMarketerja. Prvotna…

Preberi več

Facebook oglaševanje izboljšuje konverzije

Tržniki, ki uporabljajo Facebook oglase za doseg oboževalcev Facebook strani lahko prihranijo 44% stroškov za pridobivanje registracij uporabnikov, 33% stroškov, da pritegnejo udeležbo na dogodkih in 15% stroškov pri…

Preberi več

Število mobilnih oglaševalcev narašča

Rezultati comScore, Inc. raziskave o mobilnem oglaševanju kažejo, da se je število mobilnih oglaševalcev v ZDA, ki uporabljajo mobilne prikazne oglase, v zadnjih dveh letih več kot podvojilo….

Preberi več

Spletni oglasi igrajo ključno vlogo pri priporočilu izdelkov

Uporabniki, ki vidijo spletni oglas so skoraj 24% bolj nagnjeni k priporočilu izdelka, kot tisti, ki ne vidijo oglasa, kažejo rezultati raziskave iz Lotame. Spletni oglasi izdelkov namenjeni zabavi…

Preberi več

Spletno oglaševanje doseglo nov rekord

Spletno oglaševanje je v ZDA doseglo svoje najboljše prvo četrtletje doslej v vrednosti 7,3 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 23% porast v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2010,…

Preberi več

Spletni video oglasi premagali TV oglase

Interpublic Group’s West Coast IPG Media Lab je v študiji ugotovil, da uporabniki namenjajo več pozornosti spletnim video oglasom, ki imajo tudi boljši priklic od TV spotov. Spletni…

Preberi več

Vizualizacija blagovnih znamk

Mreža oglaševalskih agencij JWT je predstavila novo spletno stran Brand Toys, ki trenutno ponuja 3.000 blagovnih znamk za vizualizacijo. Z orodjem lahko uporabniki ustvarjajo svoje lastne like blagovne znamke…

Preberi več

Oglaševanje v družabnih omrežjih narašča

Proračuni namenjeni za oglaševanje v družabnih omrežjih napovedujejo rast iz 2,1 milijardi ameriških dolarjev v lanskem letu na 8,3 milijarde v letu 2015, glede na raziskavo podjetja BIA/Kelsey. Poročilo…

Preberi več

STO se usmerja na splet in družabna omrežja

Trženjske dejavnosti prilagajajo sredstvom, ki so na voljo, pravi Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije. Proračun STO v letu 2011 obsega dobrih 10 milijonov evrov . Letos bodo najmanj…

Preberi več

Arhiv