NOVICE IZ SVETA
Spletno oglaševanje je v ZDA doseglo svoje najboljše prvo četrtletje doslej v vrednosti 7,3 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 23% porast v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2010,…
Interpublic Group’s West Coast IPG Media Lab je v študiji ugotovil, da uporabniki namenjajo več pozornosti spletnim video oglasom, ki imajo tudi boljši priklic od TV spotov. Spletni…
Mreža oglaševalskih agencij JWT je predstavila novo spletno stran Brand Toys, ki trenutno ponuja 3.000 blagovnih znamk za vizualizacijo. Z orodjem lahko uporabniki ustvarjajo svoje lastne like blagovne znamke…
Proračuni namenjeni za oglaševanje v družabnih omrežjih napovedujejo rast iz 2,1 milijardi ameriških dolarjev v lanskem letu na 8,3 milijarde v letu 2015, glede na raziskavo podjetja BIA/Kelsey. Poročilo…
Trženjske dejavnosti prilagajajo sredstvom, ki so na voljo, pravi Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije. Proračun STO v letu 2011 obsega dobrih 10 milijonov evrov . Letos bodo najmanj…
Glede na ugotovitve raziskave Trženjski monitor med podjetji, ki sta jo izvedla DMS in Valicon, so tri četrtine podjetij v zadnjem letu uvedle spremembe pri svojih trženjskih dejavnostih. Med…
Poročilo s strani eMarketer-ja želi ovrednotiti vrzel med vpletenostjo uporabnika s spletnimi in mobilnimi mediji in deležem prehajanja oglaševalskega proračuna na splet. Čas, ki ga potrošniki preživijo pred…
Po podatkih eMarketerja so prihodki tiskanih oglasov v revijah v ZDA padli na 14,7 milijard dolarjev v letu 2010, kar je za 5% manj kot so znašali v letu…
Trenutni pogovori na Facebook-u, ki omenjajo pizzo ali pivo, so targetirani s strani ponudnikov pizz in pivovarjev v okviru poskusa, ki cilja 1% uporabnikov družabnega omrežja na svetovni…
Facebook še naprej upravičuje svojo vlogo najboljše svetovne spletne strani za družabno mreženje, saj eMarkter ocenjuje, da se je več kot polovica spletnih uporabnikov v ZDA do konca…