Deli

V zadnjih nekaj letih je bil Facebook daleč v ospredju v svetu družabnih omrežij in popolnoma neustavljiv na svoji poti proti ocenjeni vrednosti v znesku 100 milijard ameriških dolarjev. Z uspešno uvedbo novega družabnega omrežja Google+ na trg je občutiti, da ima Facebook končno resno konkurenco za petami, kar pomeni boj za oglaševalske proračune. Pravilo je jasno, saj bo tisti z največ uporabniki tudi ustvaril največ oglaševalskih prihodkov. Ta vojna družabnih omrežij v osnovi opredeljuje prihodnost oglaševalskega posla, ki postaja kompleksno in paradoksalno bojišče na katerem oglaševanje ne bo več tako kot ga poznamo. To bo tekmovanje za pridobivanje mesta v krogu želenih uporabnikov in njihove odobritve. Na to Facebook in Google stavita celotno svojo prihodnost in obstoj.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv