Deli

Podatki izvedene ankete Harris Interactive kažejo, da več kot polovica Američanov med gledanjem TV-ja pregleduje spletne strani, medtem ko dobrih 40% gledalcev bere knjige, časopise ali obiskuje strani spletnih družabnih omrežij, 37% pa pošilja sporočila preko mobilnih telefonov. Mlajši odrasli večinoma gledajo TV v parih s spletnimi in mobilnimi aktivnostmi, medtem ko so starejši odrasli bolj osredotočeni na TV program oziroma je še večja verjetnost, da se odločijo za branje knjige, časopisa ali revije med gledanjem televizije.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv