Deli

EMarketer napoveduje, da bo v ZDA spletno oglaševanje še letos doseglo vrednost 31,3 milijarde ameriških dolarjev, ki se bo do leta 2015 samo še povečevala. Iskalni marketing ostaja glavni vir oglaševalskega denarja, saj bo pridobil 2,38 milijard ameriških dolarjev še v tem letu. Prisotna je tudi trajna podpora za oglasne pasice, ki prihaja s strani oglaševalskih mrež velikih strani kot sta Yahoo! in Google ter velik delež s strani Facebooka. Spletni video oglasi še dodatno podpirajo skupno rast spletnih oglaševalskih proračunov, saj ostajajo najhitreje rastoči format.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv