Deli

Svetovna oglaševalska industrija okreva po recesiji hitreje kot so analitiki pričakovali. eMarketer ocenjuje, da bodo oglaševalski proračuni v letu 2011 znašali skoraj 500 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 4,5% stopnjo rasti. Izdatki ,v vrednosti 80,2 milijardi ameriških dolarjev, namenjeni spletnemu oglaševanju spodbujajo okrevanje trga, saj predstavljajo v letošnjem letu 17,2% rast, kar skupaj predstavlja 16,1% skupnega svetovnega oglaševalskega proračuna.

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv