Deli

Približno polovica anketiranih tržnikov najboljših blagovnih znamk ima izdelano strategijo za mobilno oglaševanje, vendar proračuni namenjeni tovrstnemu oglaševanju ostajajo minimalni, saj večina načrtuje porabo v vrednosti manj kot 50.000 ameriških dolarjev in le 7% sodelujočih več kot 300.000 ameriških dolarjev, glede na podatke IAB raziskave s 300 tržniki blagovnih znamk. Vendar pa 72% anketirancev načrtuje povečanje porabe proračuna za mobilno oglaševanje v naslednjih dveh letih, od tega 35% sodelujočih za več kot 50%.

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv