Deli

Oglasi, ki se pojavljajo na prvi strani uporabnikovega brskalnika, zagotavljajo skoraj sedemkrat večjo verjetnost, da bodo uporabniki tudi kliknili nanj, kot tisti, ki se nahajajo kjerkoli drugje, pravijo rezultati Casale Media raziskave. Študija je tudi pokazala, da oglasi, ki se pojavijo v začetku uporabnikove spletne aktivnosti predstavljajo večjo verjetnost za doseganje odziva, kot tisti, ki se prikažejo kasneje. Pet ali več ponovitev oglasov zagotavlja 12 do 14-krat večjo učinkovitost, kot oglasi, ki se prikažejo manj kot petkrat.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv