Jakost_prva_nova_komponenta_RokHrastnik

Jakost: Prva nova komponenta novega pristopa k spletnemu medijskemu načrtovanju

Rok Hrastnik

Če želimo resno spremeniti spletno medijsko načrovanje na boljše, in v prid naročnikom ter v izogib izigravanja naročnikov s čudovito napihnjenimi številkami, je prvi korak uvedba jakosti oglasnega formata…

Preberi več
Je-čas-za-resne-spremembe-RokHrastnik

Je čas za resne spremembe pri spletnem medijskem načrtovanju?

Rok Hrastnik

Spletne konverzije, neposredna spletna prodaja ali celo zgolj cilj maksimiranja klikov so iz stališča spletnega medijskega načrtovanja vsi relativno enostavni oz. vsaj enostavno primerljivi operativni cilji.

Kaj pa znamčenje, kjer…

Preberi več
Je-Tito-res-prodal_BoštjanVirc

Je Tito res prodal Američanom jugoslovanski vesoljski program?

Boštjan Virc

Pred dobrim letom sva z režiserjem Žigom Vircem lansirala preliminarni video na YouTube. Link sva objavila na zasebnih facebook profilih sredi noči. Zjutraj je imel video nekaj sto ogledov,…

Preberi več
Simon Cetin v pogovoru za Marketing magazin - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu

Simon Cetin

»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…

Preberi več
zakaj_za_intranet_še_vedno_skrbijo-Jasna_Suhadolc

Zakaj za intranet še vedno skrbijo v IT-ju?

Jasna Suhadolc

Korporativna spletna mesta in intraneti imajo precej skupnega, saj bi lahko rekli, da so intraneti spletna mesta namenjena zaposlenim. Če smo pri komuniciranju prek spletnih mest obrnjeni navzven, smo…

Preberi več
Merilo_uspešnosti_Igor-Mali

Kaj je zame KPI?

Rok Hrastnik

Pred časom me je Samo Mirnik v odgovoru na komentar na Facebooku vprašal, kaj je zame KPI.

Kratka diskusija se je razvila kot komentar na predstavitev A New Framework For Measuring…

Preberi več
Kako_pravno_pravilno-Boris_Kozlevčar

Kako pravno pravilno izvesti nagradno igro (na spletu)

Boris Kozlevčar

Pravna pravila, ki urejajo nagradne igre, so razpršena po več zakonih. Da bi lahko uspešno promovirali ponudbo svojega podjetja s (spletnimi) nagradnimi igrami, pri tem pa bili varni pred…

Preberi več
medijska_potrošnja__in_proračuni-NinaBilban

Medijska potrošnja se spreminja. Se temu prilagajajo tudi vaši oglaševalski proračuni?

Nina Bilban

Jesen je čas, ko razmišljamo tudi o tem, kako bomo v prihajajočem letu razporedili sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje. Zaradi zaostrenih gospodarskih razmer bo oglaševalski proračun…

Preberi več
Petrol_na_spletu_KlemenGeršak

Petrol na / v spletu

Klemen Geršak

Komunikacija je pomembna. To ve vsak.

Psiholog Paul Watzlawick je celo rekel, da »človek ne more nekomunicirati«. Človek že dolgo komunicira na daljavo z vizualnimi (kres, dim, …) in avdio…

Preberi več
Je-pomembnejša_velikost-ali_tehnika-GregorKoprivnik

Je pomembnejša velikost…ali tehnika?

Gregor Koprivnik

“Kaj pa ti meniš, je pri seksu pomembnejša velikost ali tehnika?” Vprašanje, kjer lahko ob vsakem odgovoru sogovornika spravimo v zadrego. Če je odgovor velikost, ga seveda zbadaš, da…

Preberi več

Avtorji

Arhiv