MNENJA STROKOVNJAKOV
Pred časom me je Samo Mirnik v odgovoru na komentar na Facebooku vprašal, kaj je zame KPI.
Kratka diskusija se je razvila kot komentar na predstavitev A New Framework For Measuring…
Pravna pravila, ki urejajo nagradne igre, so razpršena po več zakonih. Da bi lahko uspešno promovirali ponudbo svojega podjetja s (spletnimi) nagradnimi igrami, pri tem pa bili varni pred…
Jesen je čas, ko razmišljamo tudi o tem, kako bomo v prihajajočem letu razporedili sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje. Zaradi zaostrenih gospodarskih razmer bo oglaševalski proračun…
Komunikacija je pomembna. To ve vsak.
Psiholog Paul Watzlawick je celo rekel, da »človek ne more nekomunicirati«. Človek že dolgo komunicira na daljavo z vizualnimi (kres, dim, …) in avdio…
“Kaj pa ti meniš, je pri seksu pomembnejša velikost ali tehnika?” Vprašanje, kjer lahko ob vsakem odgovoru sogovornika spravimo v zadrego. Če je odgovor velikost, ga seveda zbadaš, da…
Od nekdaj sem imela rada številke:). Pravijo da ni najbolj ženski posel, ampak meni odgovarja in mi pride še kako prav. In sploh ni dolgočasno, kot ponavadi ljudje mislijo….
Z Markom ni šale. Je človek, ki je vedno v stiku, pa vendar skoraj nikoli ga ni (v Sloveniji). Glede na to, da je Marko mednarodni vodja iskalnega marketinga…
Zelo zgodaj zjutraj je. Pijem kavico in iščem inspiracijo za teh nekaj besed. Moja naloga je pripeljat trženjske raziskave v vaše priprave strategij. Ko rečem raziskave, vas zagotovo večina…
Si tržniki sploh želijo meriti svoj marketing? Rekel bi, da ne. Reklamarji, kot nam pogovorno pravijo za šanki večine slovenskih gostiln, se zanašamo na všečnost.
Saj vem – bedasto vprašanje. Seveda je čas. Naj zato raje vprašam – kaj (vam) pomeni pametna uporaba družbenih medijev? Bodimo iskreni – je to:
več fanov, kot jih ima…