Sebastjan Pirih na iPROM-u zasedel mesto specialista za digitalne koncepte

Z januarjem je mesto specialista za digitalne koncepte v agenciji iPROM zasedel Sebastjan Pirih. Upravljal bo razvoj digitalnih konceptov, ki bodo z vsebinskim marketingom, družbenimi mediji in kreativno digitalno…

Preberi več
Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike -iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike.

Gotovo ste že slišali za programatični zakup oglasnega prostora, veste, da obstaja, da postaja vse pomembnejši in da za svoje delovanje uporablja računalnike in programe. Tisti, ki se nanj spoznajo, veliko govorijo o njem. Prepričani ste, da gotovo vključuje robote, in upate, da ne postane pomemben trend, še preden greste v pokoj. 

Preberi več
Simon Cetin v pogovoru za Marketing magazin - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu

»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…

Preberi več