Deli

V agenciji Klicaj so za Petrol eShop pripravili oglaševalsko akcijo s sloganom »Majhne cene, velika izbira«.  Za osrednjo komunikacijo, ki je potekala preko spleta pa smo poskrbeli v iPROM-u. Z...

V agenciji Klicaj so za Petrol eShop pripravili oglaševalsko akcijo s sloganom »Majhne cene, velika izbira«. Za osrednjo komunikacijo, ki je potekala preko spleta pa smo poskrbeli v iPROM-u.

Z napredno tehnološko rešitvijo iPROM Spider Ad™ so omogočili sočasno predstavitev več izdelkov znotraj enega oglasnega formata in samodejno sinhronizacijo z aktualnimi vsebinami iz spletne trgovine.

Digitalno marketinško straetgijo smo načrtovali na več napravah hkrati in z naprednim ciljanjem uporabnikov (vedenjsko, časovno, tehnološko) ter z izločanjem prekrivanja med mediji po dosegu zagotovili večje število unikatnih uporabnikov in tako optimizirali kampanjo za najboljši izkoristek medijskih sredstev.

Deli