Deli

V sredo, 4. marca se je v organizaciji združenja IAB Slovenija odvila že tretja IAB Akademija, na kateri je gostil tudi iPROM-ov strokovnjak Simon Struna. Udeležencem je predstavil osnove programatičnega zakupa in pojasnil, kje se skrivajo njegove prednosti za blagovno znamko. »Programatični zakup je avtomatizacija nakupnega in prodajnega procesa v digitalnem oglasnem prostoru. Je orodje, ki omogoča boljše rezultate in centralizacijo za različne naprave in kanale.« Pri tem podjetjem svetuje, da se na digitalizacijo medijskega prostora ustrezno in pravočasno pripravijo.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.