Deli

Če se osnovno bistvo in namen predajanja oglasnega sporočila skozi leta nista kaj bistveno spremenila, pa so se pomembno spremenili načini in digitalna orodja, s katerimi oglaševanje izvajamo. Z desetletjem in pol tehnološkega razvoja smo v iPROM-u ustvarili napredno, dinamično in odzivno orodje, ki se lahko uspešno kosa z izzivi sodobnega marketinga.

Zaradi tehnologije za programatični zakup oglasnega prostora se iz paradigme, ki je bila osredotočena na kupovanje prikazov oglasov na različnih napravah in zaslonih, premikamo v novo ero, v kateri se markentigarji lahko temeljito posvetimo predajanju pravega oglasnega sporočila pravim ljudem. Zato programatik ni le muha enodnevnica, temveč tehnologija, ki vse svoje prednosti šele dobro razkriva, pojasnjuje Simon Struna v drugem delu gostujočega zapisa o programatičnem zakupu oglasnega prostora.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.