Deli

Z aplikacijo »Postanite Hoferjev pek« so v Hoferju svoje kupce pozvali k neposrednemu soustvarjanju njihovega prodajnega programa. Za tehnološko in kreativno izvedbo akcije smo v iPROM-u poskrbeli z naprednimi dinamični oglasi, ki so uporabnike nagovarjali k aktivnemu vključevanju v sam proces nastajanja izdelkov.

Z lastno tehnologijo iPROM Cloud smo potek akcije vseskozi nadzorovali in njene učinke ter frekvenco oglaševanja optimizirali glede na rezultate v realnem času. S tehnološkim ciljanjem pa smo zagotovili izločanje prekrivanja po mediju in tako zagotovili večje število unikatnih uporabnikov, ki so jih oglasi s pomočjo HTML5 tehnologije dosegli tudi na tablicah in pametnih telefonih. Z izbranim naborom naprednih oglaševalskih formatov smo v iPROM-u omogočili prikazovanje dinamičnih oglasnih sporočil, ki so uporabnike deloma usmerjala na Hoferjev profil na Facebooku, deloma pa na samo aplikacijo in tako zagotovili ustrezno podporo pri aktivnem vključevanju kupcev v sam proces nastajanja izdelkov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.