Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski sšportniki - iPROM - Novice iz sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki?

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje - iPROM - Novice

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je zapisu za Društvo za marketing Slovenije posvetil megatrendom, ki bodo v prihodnosti vplivali na naša življenja. Osredotočil se je na pametna mesta, trajnostni razvoj, ekologijo, ogljični odtis, množico podatkov in umetno inteligenco ter ostala področja, ki bodo zaznamovala prihajajoča leta.

Preberi več
Zaposlimo senior specialista za digitalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo senior specialista za digitalni marketing (m/ž)

Pridruži se iPROMovi ekipi, ki goji posebno strast do digitalnih komunikacij, in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
V iPROMu iščemo programerja - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo dva razvijalca (m/ž)

V iPROMu zaradi povečanega obsega dela v ekipo vabimo dva razvijalca, ki bosta sodelovala pri razvoju ene najnaprednejših platform za digitalno oglaševanje in nenehnem inoviranju na področju digitalne marketinške tehnologije.

Preberi več
Delovno mesto: Front-end razvijalec/oblikovalec (m/ž) - iPROM novice

V iPROMu iščemo dva front-end razvijalca/oblikovalca (m/ž)

V iPROMu iščemo dva nova sodelavca, hibrida med front-end razvijalcem in oblikovalcem. Pridruži se nam in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja! iPROMovci smo ekipa že več kot 40 strokovnjakov za Ad-Tech in digitalni marketing, naša strast pa so nove tehnologije in inovativni koncepti. Že 20 let premikamo meje digitalnega marketinga in smo največji zakupnik prostora v digitalnih medijih v regiji Adriatik.

Preberi več
V iPROMu iščemo asistenta za iskalni marketing - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo asistenta za iskalni marketing (m/ž) – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Poznaš orodja za upravljanje s platformo Google Ads? Si želiš razviti svoje kompetence in delati na digitalnih kampanjah za znane blagovne znamke na svetovni ravni?

Preberi več
V iPROMu iščemo specialista za iskalni marketing - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž) – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Si specialist za Google Ads, obenem pa te ne prestrašijo velike količine podatkov? Se znajdeš tudi v drugih platformah, ki omogočajo iskalni marketing? Poznaš obnašanje uporabnikov v posamezni fazi nakupnega procesa? Slediš smernicam razvoja in upravljanja blagovnih znamk na spletu ter imaš ideje, kako njihove rezultate še izboljšati? Si želiš delati na digitalnih kampanjah za znane blagovne znamke na svetovni ravni?

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji

Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos do digitalnega oglaševanja slovenskih podjetij - iPROM Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2020, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Preberi več
Iščemo upravljalce oglaševalskih akcij v digitalnih medijih (t.i. traffic managerje)  - iPROM Novice

Iščemo upravljalce oglaševalskih akcij v digitalnih medijih (t.i. traffic managerje)

V iPROMu zaradi povečanega obsega dela in širitve na tuje trge v svojo ekipo vabimo tri strokovnjake za delo na področju upravljanja z oglaševalskimi akcijami v digitalnih medijih (t. i. traffic managerje).

Preberi več