Delovno mesto: Front-end razvijalec/oblikovalec (m/ž) - iPROM novice

V iPROMu iščemo dva front-end razvijalca/oblikovalca (m/ž)

V iPROMu iščemo dva nova sodelavca, hibrida med front-end razvijalcem in oblikovalcem. Pridruži se nam in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja! iPROMovci smo ekipa že več kot 40 strokovnjakov za Ad-Tech in digitalni marketing, naša strast pa so nove tehnologije in inovativni koncepti. Že 20 let premikamo meje digitalnega marketinga in smo največji zakupnik prostora v digitalnih medijih v regiji Adriatik.

Preberi več
V iPROMu iščemo asistenta za iskalni marketing - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo asistenta za iskalni marketing (m/ž) – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Poznaš orodja za upravljanje s platformo Google Ads? Si želiš razviti svoje kompetence in delati na digitalnih kampanjah za znane blagovne znamke na svetovni ravni?

Preberi več
V iPROMu iščemo specialista za iskalni marketing - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž) – pridruži se naši ekipi in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Si specialist za Google Ads, obenem pa te ne prestrašijo velike količine podatkov? Se znajdeš tudi v drugih platformah, ki omogočajo iskalni marketing? Poznaš obnašanje uporabnikov v posamezni fazi nakupnega procesa? Slediš smernicam razvoja in upravljanja blagovnih znamk na spletu ter imaš ideje, kako njihove rezultate še izboljšati? Si želiš delati na digitalnih kampanjah za znane blagovne znamke na svetovni ravni?

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Delež naložb za digitalno oglaševanje bo le še večji

Simon Cetin se je o glavnih mejnikih v letu 2019 in največjih izzivih v letu 2020 pogovarjal z Marketing magazinom. V prispevku izpostavlja, da so motivirana ekipa, zaupanje naročnikov in priznanja strokovne javnosti pokazatelji, da je iPROMova smer razvoja prava.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos do digitalnega oglaševanja slovenskih podjetij - iPROM Novice

Raziskava iPROMa in Valicona: Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon ponovno pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. Namen raziskave je ugotoviti, kolikšne bodo investicije podjetij za oglaševanje v digitalnih medijih v letu 2020, kateri bodo prednostni kanali digitalnega oglaševanja in kako podjetja dojemajo vložke v marketinško tehnologijo ter oglaševalsko infrastrukturo.

Preberi več
Iščemo upravljalce oglaševalskih akcij v digitalnih medijih (t.i. traffic managerje)  - iPROM Novice

Iščemo upravljalce oglaševalskih akcij v digitalnih medijih (t.i. traffic managerje)

V iPROMu zaradi povečanega obsega dela in širitve na tuje trge v svojo ekipo vabimo tri strokovnjake za delo na področju upravljanja z oglaševalskimi akcijami v digitalnih medijih (t. i. traffic managerje).

Preberi več
Web Summit 2019: Tehnologija se spreminja, kaj pa ljudje? - iPROM Novice

Web Summit 2019: Tehnologija se spreminja, kaj pa ljudje?

Predstavniki agencije iPROM so se že peto leto zapored udeležili Web Summita, tehnološkega konferenčnega vrhunca na koledarju dogodkov vsakega strokovnjaka na področju digitalne tehnologije.

Preberi več
iPROM prejel zlatega semplerja za najboljšo uporabo podatkov - iPROM Novica

iPROM prejel zlatega semplerja za najboljšo uporabo podatkov

iPROM je v sodelovanju z naročnikom Atlantic Grupa in raziskovalno hišo Valicon na konferenci SEMPL prejel zlatega semplerja v kategoriji za najboljšo uporabo podatkov za projekt Argeta zelenjavni namazi – prediktivno digitalno oglaševanje.

Preberi več
Simon Struna o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform - iPROM - Novice

Simon Struna o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform

Simon Struna, specialist za programatični ekosistem v iPROMu, se je z Marketing Magazinom pogovarjal o manipulacijah oglaševalskih tehnoloških platform. V prispevku opozarja na pomen dolgoročnih ciljev v podjetju, varnosti blagovne znamke in spoštovanja zasebnosti uporabnikov.

Preberi več
Jesenska iPROM Akademija v znamenju praktičnih nasvetov za učinkovito oglaševanje - iPROM Novice

Jesenska iPROM Akademija v znamenju praktičnih nasvetov za učinkovito oglaševanje

V petek, 18. oktobra, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, kjer so praktične nasvete za učinkovito digitalno oglaševanje v različnih panogah z udeleženci delili Leon Brenčič, Miloš Suša, Anže Hribar, Miha Rejc in Igor Mali, vsi iz digitalne agencije iPROM.

Preberi več