Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, je v Svetu kapitala pisal o vlogi tehnologije, ki je v novi resničnosti samo potrdila vodilno vlogo pri sprejemanju odločitev.
Nejc Lepen se je v prispevku za Svet kapitala poglobil v moč tehnologije, ki omogoča agilen in hiter odziv podjetij, kar se je za izjemno pomembno pokazalo ravno v preteklih mesecih. Prepričan je, da se danes bolj kot kadar koli prej od nas zahteva podjetnost. Lekcija, ki nas jo je naučilo obdobje pandemije COVID-19, je, da je včasih stvari težko predvideti, kaj šele z natančnostjo napovedati.
Nejc v zapisu poudarja, da so podatki v času pandemije osmišljali naš vsakdan. Podjetja in organizacije, ki so bile v času pandemije v prvih vrstah, so se pri sprejemanju odločitev zanašale na podatke in na njihovi osnovi komunicirale z javnostmi.
V prispevku se je Nejc osredotočil tudi na integracijo e-poslovanja, ki je predpogoj za vstop v svet digitalizacije trženjskih poti. Trenutne razmere podpirajo tudi uvedbo podatkovnih platform o potrošnikih, sistematične analize množice podatkov, uvedbo procesov strojnega učenja in rešitev umetne inteligence ter drugih sodobnih digitalnih tehnologij. Infrastruktura in tehnološke rešitve na področju trženja in oglaševanja so razvojno že zelo daleč.
Prispevek je v celoti objavljen na spletni strani Sveta kapitala.