Nejc Lepen za Delo: Več transparentnosti na spletu - iPROM - Novice

Nejc Lepen za Delo: Več transparentnosti na spletu

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, je za Delo komentiral nov standard TCF 2.0 v zvezi z obdelavo podatkov v digitalnem marketingu.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale?

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v septembrski kolumni za Marketing magazin razmišljal o tem, kako z učinkovitim oglaševanjem ohraniti stabilno poslovanje v zadnjem, odločilnem četrtletju.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Marketing magazin: 74 % uporabnikov do digitalnih medijev dostopa prek mobilnih naprav - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Marketing magazin: 74 odstotkov uporabnikov do digitalnih medijev dostopa prek mobilnih naprav

Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs, je v prispevku za Marketing magazin komentiral iPROMovo analizo, ki kaže, da je bilo od junija 2019 do junija 2020 74 odstotkov vsega dostopa do digitalnih medijev opravljenega prek mobilnih naprav.

Preberi več
Simon za Dnevnik: Zasebnost postaja ključna vrednota - iPROM - Novice

Simon Cetin za Dnevnik: Zasebnost postaja ključna vrednota

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Dnevnikom pogovarjal o spremembah v medijski potrošnji in vodilnih trendih, ki bodo v prihodnosti oblikovali digitalni ekosistem.

Preberi več
Igor Mali za Dnevnik: leto 2020 se bo v zgodovino zapisalo kot leto pospešene digitalizacije - iPROM - Novice

Igor Mali za Dnevnik: leto 2020 se bo v zgodovino zapisalo kot leto pospešene digitalizacije

Igor Mali, operativni direktor v iPROMu, je za Dnevnik komentiral vpliv digitalizacije na kakovost storitev in komunikacij.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Delo: Mobilnik je prvi posrednik pri branju novic - iPROM Novice

Tomaž Tomšič za Delo: Mobilnik je prvi posrednik pri branju novic

Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, je za Delo komentiral spremembe na področju tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih medijev.

Preberi več
Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2020 - iPROM Novice

Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2020

iPROM in Valicon izvajata tradicionalno vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero ugotavljata, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: V primeru drugega vala prakse ne bomo bistveno spreminjali

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je z Marketing magazinom pogovarjal o možnih scenarijih in ukrepih ob prihodu drugega vala pandemije covid-19.

Preberi več
Marketing magazin: Slovenski spletni oglaševalci največ vlagajo v prikazno oglaševanje - iPROM Novice

Marketing magazin: Slovenski spletni oglaševalci največ vlagajo v prikazno oglaševanje

iPROM in Valicon sta ponovno izvedla raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do oglaševanja v letu 2020, spletni oglaševalci v Sloveniji pa bodo zopet največ vložili v prikazno oglaševanje.

Preberi več
Andrej Ivanec za Delo: Del prodaje avtomobilov se bo še bolj preselil na splet - iPROM - Novice

Andrej Ivanec za Delo: Del prodaje avtomobilov se bo še bolj preselil na splet

Direktor medijskega načrtovanja v iPROMu Andrej Ivanec se je z Delom pogovarjal o pomenu digitalnih kanalov za avtomobilske blagovne znamke.

Preberi več