Marketing magazin: Kako je Semenarna Ljubljana v koronakrizi dosegla rekordno prodajo prek spleta - iPROM - Novice

Marketing magazin: Kako je Semenarna Ljubljana v koronakrizi dosegla rekordno prodajo prek spleta

Semenarna Ljubljana, natančneje blagovna znamka Kalia, je v dveh tednih samo ob podpori oglaševanja v digitalnih medijih s prodajo prek spleta presegla promet lanskega leta. Primer dobre prakse sodelovanja med iPROMom in Semenarno Ljubljana je bil predstavljen v Marketing magazinu.

Preberi več
Marketing magazin: Samooskrba privedla do rekorda v spletni prodaji - iPROM - Novice

Marketing magazin: Samooskrba privedla do rekorda v spletni prodaji

V Semenarni Ljubljana so zabeležili rekordno število spletnih naročil, prodajni indeksi pa je v marcu 2020 presegel magično številko 1000. Za podporo z digitalnim oglaševanjem smo poskrbeli v iPROMu.

Preberi več
Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Delo: Prej personalizacija, ZDAJ hiperpersonalizacija

V času koronavirusa, ko se poslovanje in trgovanje pospešeno selita v celoti v digitalni svet, je dobro poznavanje uporabnikov in njihovih interesov ključnega pomena. Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, se je z Delom pogovarjal o hiperpersonalizaciji, ki v tem času pridobiva na pomenu.

Preberi več
Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje dosega tudi v Adriatik regiji - iPROM - Novica

Doseg slovenskih digitalnih medijev večji za 60 odstotkov, povečanje dosega tudi v Adriatik regiji

Tedenski doseg slovenskih digitalnih medijev se je v preteklih sedmih dneh, do danes, 20. marca 2020, v primerjavi z enakim obdobjem v mesecu februarju, povečal za 60 odstotkov. Povečanje dosega digitalnih medijev smo zabeležili tudi v Bosni in Hercegovini, in sicer za 54 odstotkov, na Hrvaškem za 51 odstotkov, v Makedoniji za 47 odstotkov, v Črni gori za 46 odstotkov in v Srbiji za 43 odstotkov.

Preberi več
Osveščevalna akcija: Ne K(o)ronaj ga, ostani doma - iPROM - Novice

Osveščevalna akcija: Ne k(o)ronaj ga, ostani doma!

V digitalni agenciji iPROM smo z namenom osveščanja prebivalstva o skrbi za lastno zdravje in zdravje soljudi v skupnosti, pripravili brezplačno osveščevalno akcijo, s katero želimo ljudi opozoriti na pomen omejitve širjenja koronavirusa (SARS-CoV-2).

Preberi več
Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Delo: Pridobivanje strank je lažje, če je jasno, zakaj podatki

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v prispevku za Delo pojasnil, zakaj so podjetja, ki poslujejo skladno z uredbo GDPR, korak pred tekmeci.

Preberi več
Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski sšportniki - iPROM - Novice iz sveta

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kaj imajo skupnega močne blagovne znamke in vrhunski športniki?

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, se je v kolumni za Marketing magazin razpisal o odnosu do »branding« in »performance« marketinga. Sta torej pristopa zares tekmeca ali preprosto tvorita dober tandem in prek sinergij ustvarjata dolgoročne zmage?

Preberi več
Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje - iPROM - Novice

Simon Cetin za Društvo za marketing Slovenije: Bodimo ustvarjalci na bolje

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v iPROMu, se je zapisu za Društvo za marketing Slovenije posvetil megatrendom, ki bodo v prihodnosti vplivali na naša življenja. Osredotočil se je na pametna mesta, trajnostni razvoj, ekologijo, ogljični odtis, množico podatkov in umetno inteligenco ter ostala področja, ki bodo zaznamovala prihajajoča leta.

Preberi več
Zaposlimo senior specialista za digitalni marketing (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo senior specialista za digitalni marketing (m/ž)

Pridruži se iPROMovi ekipi, ki goji posebno strast do digitalnih komunikacij, in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
V iPROMu iščemo programerja - iPROM - Novice

V iPROMu iščemo dva razvijalca (m/ž)

V iPROMu zaradi povečanega obsega dela v ekipo vabimo dva razvijalca, ki bosta sodelovala pri razvoju ene najnaprednejših platform za digitalno oglaševanje in nenehnem inoviranju na področju digitalne marketinške tehnologije.

Preberi več