Deli

Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu, je za Delo komentiral nov standard TCF 2.0 v zvezi z obdelavo podatkov v digitalnem marketingu.

Nejc Lepen za Delo: Več transparentnosti na spletu - iPROM - Novice

Nejc Lepen je za Delo komentiral nov industrijski standard TCF 2.0, ki ga je združenje IAB Europe razvilo v sodelovanju z organizacijami in s strokovnjaki v industriji digitalnega oglaševanja. Standard je zasnovan tako, da medijem, agencijam, oglaševalcem in ponudnikom tehnoloških rešitev pomaga zagotoviti skladnost s splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in uredbo e-zasebnosti (ePrivacy) pri obdelavi osebnih podatkov, dostopu in/ali shranjevanju informacij prek piškotkov ali pri drugih oblikah zajema podatkov.

»Z uveljavitvijo novega standarda TCF 2.0 potrošnikom zagotovimo nadzor, transparentnost in izbiro glede tega, kaj želijo, da se dogaja z njihovimi podatki. Uporabniku omogočamo jasno, informirano in svobodno privolitev, s katerimi podatki se strinja, da jih lahko založnik in z njim povezane osebe oziroma partnerske mreže ter programatične tržnice obdelujejo,« je pojasnil Nejc Lepen, direktor razvojnega oddelka v iPROMu.

Celoten prispevek je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji časnika Delo v rubriki Posel in denar 7. septembra 2020 z naslovom Več transparentnosti na spletu (str. 3).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.