Deli

iPROM in Valicon izvajata tradicionalno vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero ugotavljata, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali.

Sodelujte v iPROMovi in Valiconovi raziskavi Nakupna pot slovenskega potrošnika 2020 - iPROM Novice

V letošnji raziskavi je nakupna pot potrošnika vrednotena skozi različne faze nakupnega procesa, glede na spremenjene razmere na trgu, ki botrujejo novim navadam, pa nas tokrat zanimajo nakupne navade oziroma potrošnja v turizmu, bančništvu in telekomunikacijski panogi.

Pomagajte nam bolje razumeti spremenjeno nakupno pot slovenskega potrošnika, tako da sodelujete v raziskavi. Rešite anketo tukaj.

Izsledke raziskave bomo predstavili javno ob zaključku raziskave v sklopu različnih strokovnih dogodkov. Rezultati raziskave iz leta 2017 pa so na voljo tukaj.

Hvala, ker nam pomagate razumeti spremenjeno nakupno pot v 2020. Vabljeni k sodelovanju!

iPROM in Valicon

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.