Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale - iPROM - Novice

Leon Brenčič za Marketing magazin: Kam vlagati to jesen ali katere naložbe v digitalne kanale se vam bodo dolgoročno obrestovale?

Leon Brenčič

Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu, je v septembrski kolumni za Marketing magazin razmišljal o tem, kako z učinkovitim oglaševanjem ohraniti stabilno poslovanje v zadnjem, odločilnem četrtletju.

Preberi več
Na digitalni marketing je treba gledati celovito - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Na digitalni marketing je treba gledati celovito

Miloš Suša

Digitalni marketing je smiselno dojemati kot celoto. Še več – celoviti pogled postaja nuja. Uporabniki digitalnih medijev namreč na spletu za sabo puščajo mnogo sledi, ki trženjskim strokovnjakom narekujejo, kako in kje nagovarjati potencialne kupce. Identifikacija interakcij uporabnikov digitalnih medijev tako razkriva pomembne informacije o nakupni poti potrošnika.

Preberi več
Podatkovne zbirke so danes ključne za agilnost in učinkovitost ter izvedbo oglaševalskih akcij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Podatkovne zbirke so danes ključne za agilnost in učinkovitost ter izvedbo oglaševalskih akcij

Tomaž Tomšič

Arhitektura podatkovnih zbirk je v dobi industrije 4.0 eden izmed dejavnikov uspeha podjetja na sodobnem trgu. Sposobnost prilagajanja podatkovnih modelov, prilagodljivost uvajanja novih podatkovnih zbirk in hitrost (re)interpretacije velike količine podatkov z namenom spodbujanja poslovne agilnosti in inovativnosti je nekaj, kar trg neusmiljeno zahteva. V programatičnem digitalnem medijskem ekosistemu so odzivne podatkovne zbirke ključne za uspešnost oglasnih akcij in njihovo optimizacijo v realnem času.

Preberi več
Kontekstualno ciljanje: naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Mateja Zupan

Kontekstualno ciljanje: naj se vaši oglasi prikažejo ob pravi vsebini

Mateja Zupan

Kontekstualno ciljanje je pristop, ki ga spletni oglaševalci uporabljajo in poznajo že dlje časa in v iPROMu že dlje časa velja za standard. Zakaj je danes postalo še bolj pomembno? In zakaj mu strokovnjaki v naslednjih letih pripisujejo še večji pomen? Če vse večji pomen varnosti blagovne znamke in prikazovanja oglasov ob primernih vsebinah združimo z učinkovitostjo, je odgovor jasen. Ta napredna oblika ciljanja na podlagi vsebine ali na podlagi medijske platforme, naprave, časa in lokacije oglaševalcem ponuja prostor za bolj natančno nagovarjanje uporabnika s pravo vsebino po meri uporabnika.

Preberi več
Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je danes ključna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kontinuirana prisotnost avtomobilske znamke na spletu je danes ključna

Andrej Ivanec

Avtomobilizem je poleg turizma panoga, ki se v novi resničnosti sooča s številnimi spremembami. Strokovnjaki napovedujejo, da bo med prvimi, ki bo v prihodnosti prisiljena preoblikovati svoje poslovne modele verjetno v smeri delitvene ekonomije, e-mobilnosti in povezanih avtomobilov. Kako točno bo potekal ta razvoj, je v tem trenutku težko napovedati. Kar pa strokovnjaki za trženje zaznavajo že danes, pa je dejstvo, da se je nakupna pot pri avtomobilih in povezanih storitvah še močneje preselila na digitalne kanale.

Preberi več
Oglaševanje v času sprememb: kontekst in natančno ciljanje sta še bolj pomembna - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Oglaševanje v času sprememb: kontekst in natančno ciljanje sta še bolj pomembna

Miloš Suša

Medtem ko se je realno življenje ustavilo, je na spletu živahno kot še nikoli. Digitalni mediji podirajo rekorde obiskanosti, enako kot podjetja, ki so se preusmerila v prodajo prek spleta in pričela pospešeno komunicirati prek digitalnih kanalov. Uporaba naprednih oglaševalskih tehnologij za učinkovito komunikacijo s potrošnikom je za preživetje pomembnejša kot kadarkoli prej. Iz prihajajoče krize bodo kot zmagovalci izstopili le digitalno pripravljeni.

Preberi več
Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec - Naslovna

Z digitalnim oglaševanjem do najboljšega izkoristka vloženih sredstev v oglaševanje

Andrej Ivanec

Presežke v dinamičnem digitalnem ekosistemu je mogoče doseči le s premišljeno strategijo in inovativno kombinacijo oglaševalskih pristopov. Ti morajo biti oprti na podatke in tehnologijo, kar zagotavlja možnost za nenehno optimizacijo in s tem oplemenitenje vloženih sredstev v obliki izboljšanih rezultatov.

Preberi več
Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostal? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Zakaj je prikazno oglaševanje kralj digitalnih komunikacij in zakaj bo na prestolu tudi ostalo?

Andrej Ivanec

V digitalnih medijih prevladuje prikazno oglaševanje, investicije v to obliko oglaševanja pa bodo nesporno rasle. Glede na rezultate raziskave AdEx za Slovenijo je prikazno oglaševanje že preseglo 60 odstotkov vseh investicij v digitalno oglaševanje v slovenskih medijih, raziskava iPROMa in Valicona o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja pa napoveduje, da bodo v letošnjem letu slovenski oglaševalci največ sredstev za oglaševanje namenili prav tej obliki digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Nove tehnologije pišejo nova pravila oglaševanja iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

Nove tehnologije pišejo nova pravila oglaševanja

Miha Rejc

Kaj digitalnemu oglaševanju prinašajo tehnološke novosti? Tehnološki razvoj je danes eksponentno hiter, veliko inovacij, ki so se na trgu pojavile pred nekaj leti, bo v naslednjih letih prešlo v množično rabo. Zadnji preskok podobnega velikostnega reda se je zgodil pred približno desetimi leti, ko so se na trgu pojavili pametni telefoni in spremenili način, kako komuniciramo, dobivamo informacije in opravljamo dnevna opravila. Naše dojemanje sveta se je spremenilo. Vsi smo bili del te (r)evolucije. Naslednji velikanski korak naprej pa se dogaja zdaj.

Preberi več
Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Cetin - Naslovna

Kako bodo nove tehnologije vplivale na našo nakupno izkušnjo?

Andrej Cetin

Spremembe in inovacije v digitalnem marketingu so praktično vsakodnevne in delo na tem področju zahteva poznavanje trendov, ki oblikujejo današnji svet, še pomembnejše pa je prepoznavanje trendov, ki bodo oblikovali prihodnost.

Preberi več

Avtorji