NOVICE IZ SVETA
V prvi polovici leta 2012 so vložki v digitalno oglaševanje zrasli do sedaj najvišje vrednosti kadarkoli, na 17 milijard ameriških dolarjev, pravi IAB-jevo poročilo. V enakem obdobju lani je…
Zabavna industrija, avtomobilizem in zdravstvo so bile najhitreje rastoče panoge v prvi polovici leta po vložkih v digitalno oglaševanje, pravi IAB-jevo poročilo. Najbolj sta, glede na lansko leto, zrasli…
Za promocijo novega prenosnega računalnika so se pri Intelu in Toshibi odločili, da posnamejo spletno serijo, ki govori o moškem, ki iščejo ljubezen, pri tem pa se vsako jutro…
IAB Europe, krovna evropska organizacija za digitalno oglaševanje, že od leta 2003 spremlja medijsko potrošnjo med Evropejci. Tudi v začetku letošnjega leta so izvedli raziskavo, tokrat razširjeno še na…
Več kot polovica ameriških volivcev je videla vsaj eno oglaševalsko akcijo politikov na internetu in jih po priljubljenosti primerjalo z radijskimi in časopisnimi oglasi. Še več, politično oglaševanje internetne…
S porastom oglaševanja na vseh digitalnih kanalih, je klasično prikazno oglaševanje začelo izgubljati svojo moč, saj si uporabniki želijo več vključenosti in akcije. Tako so se še posebej izkazali…
Nike in Adidas sta oglaševalca iz športne panoge, ki najbolje razumeta in obvladata digitalni marketing. Poleg njiju so bili pohvale deležni tudi The North Face, Patagonia in L.L. Bean….
Iz zanimive infografike, ki si jo lahko pogledate na spodnji povezavi, je razvidno, da naj bi digitalno oglaševanje do leta 2016 prehitelo TV-oglaševanje. Tako za letos napovedujejo, da bodo…
Medijsko podjetje Rasmussen je objavilo rezultate raziskave, ki je bila izvedena med 12. in 13. septembrom na vzorcu 1.000 odraslih oseb. Raziskava je pokazala, da je internet prehitel televizijo…
Okoli 188 milijonov ameriških internetnih uporabnikov je v avgustu pogledalo za 38 milijard spletnih video vsebin, kar je, po podatkih comScora, rekord. S tem so video oglasi dosegli 54…