Mediascope Europe 2012: Internet kjerkoli, kadarkoli in na kakršenkoli način

IAB Europe, krovna evropska organizacija za digitalno oglaševanje, že od leta 2003 spremlja medijsko potrošnjo med Evropejci. Tudi v začetku letošnjega leta so izvedli raziskavo, tokrat razširjeno še na…

Preberi več

Večina volivcev nima nič proti spletnim oglaševalskim akcijam politikov

Več kot polovica ameriških volivcev je videla vsaj eno oglaševalsko akcijo politikov na internetu in jih po priljubljenosti primerjalo z radijskimi in časopisnimi oglasi. Še več, politično oglaševanje internetne…

Preberi več

V Evropi napredni spletni oglasi trikrat bolj učinkoviti kot klasični

S porastom oglaševanja na vseh digitalnih kanalih, je klasično prikazno oglaševanje začelo izgubljati svojo moč, saj si uporabniki želijo več vključenosti in akcije. Tako so se še posebej izkazali…

Preberi več

Nike in Adidas z najvišjima ocenama za digitalni marketing

Nike in Adidas sta oglaševalca iz športne panoge, ki najbolje razumeta in obvladata digitalni marketing. Poleg njiju so bili pohvale deležni tudi The North Face, Patagonia in L.L. Bean….

Preberi več

Digitalno oglaševanje naj bi do leta 2016 prehitelo TV-oglaševanje

Iz zanimive infografike, ki si jo lahko pogledate na spodnji povezavi, je razvidno, da naj bi digitalno oglaševanje do leta 2016 prehitelo TV-oglaševanje. Tako za letos napovedujejo, da bodo…

Preberi več

Internet prevzema primat nad televizijo pri novicah

Medijsko podjetje Rasmussen je objavilo rezultate raziskave, ki je bila izvedena med 12. in 13. septembrom na vzorcu 1.000 odraslih oseb. Raziskava je pokazala, da je internet prehitel televizijo…

Preberi več

Spletni video zabeležil rekordni mesec

Okoli 188 milijonov ameriških internetnih uporabnikov je v avgustu pogledalo za 38 milijard spletnih video vsebin, kar je, po podatkih comScora, rekord. S tem so video oglasi dosegli 54…

Preberi več

Prihodki od digitalnega oglaševanja v ZDA naj bi letos zrasli za 16,6 %

Pri eMarketerju ocenjujejo (podatki so pridobljeni pri IAB-ju in PricewaterhouseCoopers), da naj bi bil dvig prihodkov od digitalnega oglaševanja največji pri Googlu (16,6 %), pet največjih igralcev, kamor sodijo…

Preberi več

Pivci vina nazdravljajo družabnim omrežjem

Skoraj tri četrtine rednih pivcev vina je aktivnih uporabnikov Facebooka, kar je precej v primerjavi s celotno populacijo ameriških potrošnikov, kjer je takih slaba polovica, pravi eMaketerjeva raziskava. Številka…

Preberi več

Športni navdušenci do novic s pomočjo interneta

Za več kot enega od štirih športnih navdušencev je internet glavni kanal za povezavo s športnimi novicami, pravi raziskava podjetja Burst Media. Za manj kot polovico je to še…

Preberi več

Arhiv