Deli

Okoli 43 % trgovcev namerava povečati sredstva za digitalno oglaševanje za letošnjo praznično sezono, pravi raziskava podjetja Retail Systems Research. Pri čemer bo mobilno oglaševanje na prvem mestu, prav tako pa bosta pomembno vlogo imela oglaševanje v družabnih omrežjih in e-mail marketing. Trgovci še pravijo, da bodo letos oglaševalske akcije začeli prej kot lani.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv