Deli

Forresterjeva raziskava je pokazala, da je danes v ZDA več potrošnikov kot kdajkoli prej z različnimi napravami povezanih z internetom, vendar pa ti pravijo, da tam preživijo manj časa. Kako je to mogoče? Razlog je preprost, pravi raziskava. Za modernega potrošnika je namreč meja med tem, kdaj je nekdo »online« in kdaj ne, že precej zabrisana. Glede na to, da se potrošniki v splet povezujejo prek različnih naprav, je veliko takih, ki so stalno povezani. Tako določenih aktivnosti niti ne jemljejo več, kot da uporabljajo internet (npr. biti na Facebooku), ampak samo, kadar tam izvajajo točno določeno aktivnost, npr. iskanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv