Deli

Glede na rezultate raziskave podjetja Parks Associates poslušalci internetnega radia hkrati opravljajo še druge, z internetom, povezane aktivnosti, med njimi so najbolj priljubljene raziskovanje glede bodočih nakupov, nakupovanje in uporaba družabnih omrežij. Tako je med internetnimi radijskimi poslušalci 57 % takih, ki med poslušanjem kupujejo izdelke, 56 % jih medtem išče informacije o izdelkih, ki jih nameravajo kupiti, 60 % pa jih uporablja družabna omrežja. Je pa ta skupina večopravilnih poslušalcev tudi bolj dojemljiva za oglaševalska sporočila, 55 % anketirancev pa ne motijo oglasi, dokler imajo brezplačen dostop do radijskih postaj prek spleta.

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv