Deli

IAB je že poskušala z lobiranjem preprečiti sprejetje predlagane zakonodaje o zasebnosti na internetu v ZDA, ki bi lahko škodovala ciljanju oglasov. Sedaj pa daje politikom z novo raziskavo vedeti, kako pomembno je ciljanje za pridobivanje volivcev. S poznavanjem vedenja volivcev na spletu, se lahko namreč pripravi prilagojena sporočila za posamezne demografske skupine, kar ima lahko posledično velik vpliv na zbiranje sredstev, izid glasovanja in mnenja volivcev. Tako postaja odkrito govorjenje o uporabljeni metodologiji za ciljanje s strani specializiranih podjetij, ki to počnejo, nov trend. Še nekaj let nazaj se je zdelo nepredstavljivo, da bi podjetja to razkrivala.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv