NOVICE IZ SVETA
Pri eMarketerju ocenjujejo, da bodo vložki v digitalni marketing do leta 2016 na svetovni ravni še naprej rasli. Tako je bil ta delež v lanskem letu skoraj 20-odstoten, letos…
Igor Mali je s 1. januarjem v podjetju iPROM prevzel funkcijo vodje področja za svetovanje. Z Igorjem v iPROMu dopolnjujejo svetovalno ekipo za strateško svetovanje naročnikom na področju komuniciranja…
Digitalni marketing se spreminja skoraj s svetlobno hitrostjo. Oglaševalci so tako nenehno soočeni z novimi tehnologijami, orodji in platformami, vsi pa obljubljajo, da bodo spremenili vse. Zato je za…
Zadnji comScore-ovi podatki kažejo, da so v decembru 2012 video oglasi dosegli 53 % celotne ameriške populacije. V tem mesecu so tako Američani skupaj pogledali 11,3 milijarde video oglasov,…
Na spletni strani Marketing magazina si lahko preberete o tem, kako uspešno smo v iPROMu v preteklih dveh letih pripravili in izvedli devet digitalnih oglaševalskih akcij za Petrol klub…
Zdaj, ko je leto 2012 za nami, se postavlja vprašanje, kaj nam bo prineslo leto, ki se je komaj dobro začelo, v svetu digitalnega marketinga. V članku na spodnji…
Ste v najnovejši številki Marketing Magazina že uspeli prebrati o uspešni digitalni akciji, ki smo jo v iPROMu izvedli za Loterijo Slovenije? Še ne? Potem si lahko o njej…
Po podatkih comScore-a so potrošniki v ZDA v zadnjih dveh mesecih leta 2012 kupili prek spleta skupaj za okoli 42,3 milijarde ameriških dolarjev blaga in storitev, kar predstavlja 14-odstotno…
Podjetje Mass Relevance je s svojo raziskavo ugotovilo, da se potrošniki raje družijo z znamkami, ki so aktivne znotraj družabnih omrežij, hkrati pa nakazuje, na kakšne načine naj znamke…
Priti do pravega marketinškega miksa je bil vedno izziv, nikoli pa tako velik kot danes, ob vsej eksploziji družabnih in drugih digitalnih kanalov. Podjetja v te novo nastale kanale…