eMarketerjeva napoved: vložki v digitalni marketing bodo še naprej rasli

Pri eMarketerju ocenjujejo, da bodo vložki v digitalni marketing do leta 2016 na svetovni ravni še naprej rasli. Tako je bil ta delež v lanskem letu skoraj 20-odstoten, letos…

Preberi več
mali

Novi vodja področja za svetovanje v iPROMu

Igor Mali je s 1. januarjem v podjetju iPROM prevzel funkcijo vodje področja za svetovanje. Z Igorjem v iPROMu dopolnjujejo svetovalno ekipo za strateško svetovanje naročnikom na področju komuniciranja…

Preberi več

Najpomembnejši digitalni marketinški trendi za 2013

Digitalni marketing se spreminja skoraj s svetlobno hitrostjo. Oglaševalci so tako nenehno soočeni z novimi tehnologijami, orodji in platformami, vsi pa obljubljajo, da bodo spremenili vse. Zato je za…

Preberi več

Večina Američanov gleda spletne video oglase

Zadnji comScore-ovi podatki kažejo, da so v decembru 2012 video oglasi dosegli 53 % celotne ameriške populacije. V tem mesecu so tako Američani skupaj pogledali 11,3 milijarde video oglasov,…

Preberi več

Petrol klub katalog v izboru mmeseca

Na spletni strani Marketing magazina si lahko preberete o tem, kako uspešno smo v iPROMu v preteklih dveh letih pripravili in izvedli devet digitalnih oglaševalskih akcij za Petrol klub…

Preberi več

3 napovedi za digitalni marketing v letu 2013

Zdaj, ko je leto 2012 za nami, se postavlja vprašanje, kaj nam bo prineslo leto, ki se je komaj dobro začelo, v svetu digitalnega marketinga. V članku na spodnji…

Preberi več

Uspešna digitalna akcija za Loterijo Slovenije v Marketing Magazinu

Ste v najnovejši številki Marketing Magazina že uspeli prebrati o uspešni digitalni akciji, ki smo jo v iPROMu izvedli za Loterijo Slovenije? Še ne? Potem si lahko o njej…

Preberi več

Praznična sezona 2012 zabeležila 42,3 milijarde prihodkov od spletne prodaje

Po podatkih comScore-a so potrošniki v ZDA v zadnjih dveh mesecih leta 2012 kupili prek spleta skupaj za okoli 42,3 milijarde ameriških dolarjev blaga in storitev, kar predstavlja 14-odstotno…

Preberi več

Potrošniki imajo raje “družabne” blagovne znamke

Podjetje Mass Relevance je s svojo raziskavo ugotovilo, da se potrošniki raje družijo z znamkami, ki so aktivne znotraj družabnih omrežij, hkrati pa nakazuje, na kakšne načine naj znamke…

Preberi več
marketinški_miks

Kako priti do pravega marketinškega miksa

Priti do pravega marketinškega miksa je bil vedno izziv, nikoli pa tako velik kot danes, ob vsej eksploziji družabnih in drugih digitalnih kanalov. Podjetja v te novo nastale kanale…

Preberi več

Arhiv