Deli

Poročilo podjetja Trendrr je pokazalo, da je med televizijskimi dogodki finale Super Bowla prejšnji konec tedna generiralo največ spletne vključenosti. Skupaj je bilo tako ustvarjenih za 47,67 milijona interakcij znotraj družabnih omrežij. Super Bowl 2012 je ustvaril 17,4 milijona takšnih interakcij, Super Bowl 2011 pa »zgolj« 3,1 milijona.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv