Deli

Tudi v letu 2012 se je nabralo kar nekaj zastarelih marketinških strategij, ki jih, če se jih še poslužujete, čim prej opustite. Med drugim, si lahko preberete na spodnji povezavi, ne ustvarjajte vsebin, ki bodo same sebi namen, ne uporabljajte remarketinga na napačen način oz. brez pravih ciljev, ne ignorirajte personalizacije in vedenjskega ciljanja, ne izogibajte se testiranju pristajalnih spletnih mest, ne podcenjujte moči, ki jo ima spletno video oglaševanje, in ne odločajte se na podlagi napačnih metrik, ki se uporabljajo pri marketingu v družabnih omrežjih.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv