Deli

Večina tržnikov govori o svojih FB oboževalcih kot o zastopnikih njihovih blagovnih znamk. To naj bi pomenilo, da vsak FB oboževalec vsem govori, kako super je neka znamka in jih vabi, naj tudi oni postanejo del njenega sveta.

Kljub temu pa obstajajo razlike med vašimi FB oboževalci in glede na te razlike bi jih lahko razdelili na osem skupin: sodelujoči v nagradnih igrah, oboževalci, ki jim je bila všeč samo ena vaša ponudba, naključni oboževalci, pozabljeni oboževalci, “notrajni krog”, uporabniki, ki se zgolj ponašajo s tem, da so vaši oboževalci (npr. oboževalci Ferrarija), pritoževalci, in končno, dobri prijatelji (najboljša skupina vaših oboževalcev).
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv