Deli

 

Raziskava podjetja Vizu je pokazala, da dve tretjini oglaševalcev v svoje digitalne oglaševalske akcije vključuje plačljive oglase znotraj družabnih omrežij. Več kot polovica pa je odgovorila, da so ti oglasi del sicer tradicionalnih (“offline”) oglaševalskih akcij.

Z raziskavo so ugotovili še, da oglaševalci plačljive oglase v družabnih omrežjih najpogosteje kombinirajo s spletnim video, prikaznim in mobilnim oglaševanjem. Kar pa se tiče “offline” oglaševalskih akcij, pa jih oglaševalci najraje uporabijo v kombinaciji tiskanim in TV-oglaševanjem.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv