NOVICE IZ SVETA
Na nedeljo, ko je potekal Super Bowl, so tablični računalniki in pametni telefoni igrali zelo pomembno vlogo predvsem pri nežnejšem spolu, medtem ko so se moški v večji meri…
Večina tržnikov govori o svojih FB oboževalcih kot o zastopnikih njihovih blagovnih znamk. To naj bi pomenilo, da vsak FB oboževalec vsem govori, kako super je neka znamka in…
Poročilo podjetja Trendrr je pokazalo, da je med televizijskimi dogodki finale Super Bowla prejšnji konec tedna generiralo največ spletne vključenosti. Skupaj je bilo tako ustvarjenih za 47,67 milijona interakcij…
Tudi v letu 2012 se je nabralo kar nekaj zastarelih marketinških strategij, ki jih, če se jih še poslužujete, čim prej opustite. Med drugim, si lahko preberete na spodnji…
Če potrebujete pomoč pri upravljanju z digitalnim marketingom, potem si preberite članek na spodnji povezavi. V njem boste našli 10 nasvetov, kaj početi na internetu, in česa ne. Med…
Raziskava, ki sta jo izvedla IAB in podjetje Viggl, kaže, kako pomembno orodje v vsakdanjem življenju potrošnikov predstavlja mobilni internet. Tudi pri še tako preprostih nalogah, kot …
Številni trendi v digitalnem svetu omogočajo hitro rast in pomembnost spletnega video oglaševanja. Množijo se platforme za gledanje video vsebin, spreminjajo se navade internetnih uporabnikov pri spremljanju vsebin ……
Cena 30-sekundnega TV-oglasa v času Super Bowla stane vrtoglavih 3,75 milijona dolarjev. Oglaševalci pa v to ceno danes štejejo tudi vse oglede, ki jih dobijo prek interneta. Oglaševalske akcije…
Družabna omrežja so dolgo veljala za medije, za katere se ne plačuje, ampak si jih oglaševalci “prislužiji” oziroma so v njihovi “lasti”. Nova raziskava podjetij Nielsen in Vizu pa…
Današnji kupec luksuznih blagovnih znamk ima visoka pričakovanja glede mobilnih vsebin, poleg tega je nagnjen k zapravljanju prek interneta. Zato tudi podjetja z luksuznimi blagovnimi znamkami povečujejo svoje zanimanje…