Kako izbrati družabno omrežje, ki bo najbolj ustrezalo vaši vsebini

Nedavna raziskava Content Marketing Insitute je pokazala, da se podjetja iz B2C panoge v povprečju poslužujejo štirih družabnih omrežij za posredovanje svoje vsebine, podjetja iz B2B panoge pa pet….

Preberi več

Vodilni v marketingu napovedujejo močno rast digitalnega oglaševanja v 2013

Več kot 40 odstotkov vodilnih delavcev v marketingu pričakuje, da bo letos rast vložkov v digitalno oglaševanje zrasla za 10 do 15 odstotkov, pravi raziskava podjetja AdMedia. Veliko jih…

Preberi več

eMarketerjeva napoved: vložki v digitalni marketing bodo še naprej rasli

Pri eMarketerju ocenjujejo, da bodo vložki v digitalni marketing do leta 2016 na svetovni ravni še naprej rasli. Tako je bil ta delež v lanskem letu skoraj 20-odstoten, letos…

Preberi več
mali

Novi vodja področja za svetovanje v iPROMu

Igor Mali je s 1. januarjem v podjetju iPROM prevzel funkcijo vodje področja za svetovanje. Z Igorjem v iPROMu dopolnjujejo svetovalno ekipo za strateško svetovanje naročnikom na področju komuniciranja…

Preberi več

Najpomembnejši digitalni marketinški trendi za 2013

Digitalni marketing se spreminja skoraj s svetlobno hitrostjo. Oglaševalci so tako nenehno soočeni z novimi tehnologijami, orodji in platformami, vsi pa obljubljajo, da bodo spremenili vse. Zato je za…

Preberi več

Večina Američanov gleda spletne video oglase

Zadnji comScore-ovi podatki kažejo, da so v decembru 2012 video oglasi dosegli 53 % celotne ameriške populacije. V tem mesecu so tako Američani skupaj pogledali 11,3 milijarde video oglasov,…

Preberi več

Petrol klub katalog v izboru mmeseca

Na spletni strani Marketing magazina si lahko preberete o tem, kako uspešno smo v iPROMu v preteklih dveh letih pripravili in izvedli devet digitalnih oglaševalskih akcij za Petrol klub…

Preberi več

3 napovedi za digitalni marketing v letu 2013

Zdaj, ko je leto 2012 za nami, se postavlja vprašanje, kaj nam bo prineslo leto, ki se je komaj dobro začelo, v svetu digitalnega marketinga. V članku na spodnji…

Preberi več

Uspešna digitalna akcija za Loterijo Slovenije v Marketing Magazinu

Ste v najnovejši številki Marketing Magazina že uspeli prebrati o uspešni digitalni akciji, ki smo jo v iPROMu izvedli za Loterijo Slovenije? Še ne? Potem si lahko o njej…

Preberi več

Praznična sezona 2012 zabeležila 42,3 milijarde prihodkov od spletne prodaje

Po podatkih comScore-a so potrošniki v ZDA v zadnjih dveh mesecih leta 2012 kupili prek spleta skupaj za okoli 42,3 milijarde ameriških dolarjev blaga in storitev, kar predstavlja 14-odstotno…

Preberi več

Arhiv