Deli

Oglaševalci pravijo, da bodo še naprej selili sredstva iz klasičnih medijev v digitalne (splet, mobilno in družabna omrežja). Tako je pokazala raziskava podjetja Inavero. Vsak tretji oglaševalec naj bi tako zmanjšal vložke v tisk, skoraj četrtina jih bo zmanjšala TV-oglaševanje. Štrije od petih vprašanih bodo povečali svoje vložke v mobilno oglaševanje, tri čertine pa bo investiralo več v oglaševanje znotraj družabnih omrežij.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv